کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهایی گروگان ۸ ساله از چنگال آدم‌ربایان در میناب

ایسنا , 16 مهر 1398 ساعت 12:43

حزب الله:
فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: پسربچه‌ای ۸ ساله که توسط آدم‌ربایان گروگان گرفته شده بود با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان میناب آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرهنگ محمد رستمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان تبعه افغانستان مبنی بر اینکه پسربچه ۸ ساله‌اش برای خرید نان از منزل خارج و توسط آدم‌ربایان ربوده‌شده، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین‌های مداربسته مالک خودروی مورداستفاده آدم‌ربایان  را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، افزود: متهم در بازجوئی‌های فنی و تخصصی به آدم‌ربایی کودک ۸ ساله با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه آدم‌ربایان  در تماس‌های مکرر با خانواده پسربچه ربوده شده درخواست وجه نقد داشتن، عنوان کرد: مأموران با ترفندهای پلیسی دریافتند آدم‌ربایان قصد خروج از مرز ایران به خاک افغانستان را دارند که با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر شده موضوع دستگیری خود و همچنین اطلاع مأموران از نیت شومشان را به همدستان آدم‌ربا اعلام کرد تا هرچه زودتر نسبت به رها نمودن گروگان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و  با یک واسطه، فرد ربوده شده را به پایگاه بسیج سندرک تحویل و پسربچه صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم تحویل دادسرا شد؛ اظهار کرد: اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
سرهنگ رستمی در پایان از شهروندان خواست از فرستادن کودکان خردسال خود به پارک و مغازه به‌تنهایی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.


کد مطلب: 208717

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/208717/رهایی-گروگان-۸-ساله-چنگال-آدم-ربایان-میناب

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com