کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خروج ۸۵ هزار کانتینر خارجی از ایران برای ‌افزایش فشارها در اوج تحریم‌ها / ایران در تولید کانتینر خودکفا می‌شود

ایسنا , 16 مهر 1398 ساعت 11:13

حزب الله:وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تولید کانتیتر در داخل کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت:کشورهای خارجی در ابتدای تحریم ها با هدف ضربه به ناوگان حمل و نقل دریایی ایران تمام ۸۵ هزار کانتینر خود را از ایران خارج کردند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح خط تولید کانتینر دریایی که در یک واحد تولیدی در استان البرز ‌که با حضور استاندار البرز برگزار شد، اظهار داشت: تولید کانتینر در داخل کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

تکذیب واگذاری 40 هزار کانتینر کالای گروه 4 به سازمان اموال تملیکی
وی افزود: کشورهای خارجی در ابتدای تحریم‌ها با هدف ضربه به ناوگان حمل و نقل دریایی ایران تمام 85 هزار کانتینر خود را از ایران خارج کردند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز تحریم‌ها ما را به خودکفایی رساند، بیان کرد: ایران اسلامی علی‌رغم همه تحریم‌ها نشان داد که می‌تواند نیازهای داخلی خود را تامین کند.
اسلامی با اشاره به استاندارد جهانی کانتینرهای تولیدی این شرکت صنعتی در ساوجبلاغ عنوان کرد: این کانتینرها علاوه بر استفاده از سیستم حمل و نقل دریایی قابلیت استفاده در سیستم حمل و نقل ریلی و جاده‌ای را  نیز دارد.


کد مطلب: 208697

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/208697/خروج-۸۵-هزار-کانتینر-خارجی-ایران-افزایش-فشارها-اوج-تحریم-ها-تولید-خودکفا-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com