تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
plusresetminus
حزب الله:رئیس‌جمهوری آمریکا که در دام اوکراین گیت گرفتار شده در مقام انتقام‌جویی رئیس مجلس نمایندگان این کشور را به خیانت متهم کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۸۵۹۰
حمله توئیتری ترامپ به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه تلاش برای تبرئه کردن خود از رسوایی «اوکراین گیت»، در پیامی توئیتری «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان را هدف حملات لفظی قرار داد.
وی در این باره مدعی شد: نانسی پلوسی به همه دروغ‌های «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان، کلاه برداری‌های کلان او علیه کنگره و مردم آمریکا و همچنین دیدارهای غیرقانونی با این فرد به اصطلاح افشاگر، واقف بود.
ترامپ ادامه داد: این باعث می‌شود که نانسیِ عصبی به اندازه آدام شیفِ حقیر در ماجرای ارتکاب به جرایم سنگین و بزهکاری و شاید خیانت مقصر باشد. فکر کنم این یعنی که آنها و همه کسانی که به طرزی شیطانی با آنها همدستی کردند، باید فوراً استیضاح شوند.
گفتنی است ترامپ با هدف اعمال نفوذ بر انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، متهم به اعمال فشار بر ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی از راه جمع‌آوری مدرک علیه جو بایدن رقیب دموکرات خود است. وی زلنسکی را تهدید کرده چنانچه با وی همراهی نکند؛ کمک نظامی به اوکراین را منتفی خواهد کرد.
این رسوایی به تندتر شدن آتش اشتیاق دموکرات‌های کنگره برای به جریان انداختن روند استیضاح ترامپ منجر شد.
مجلس نمایندگان آمریکا با صدور احضاریه، تا ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به کاخ سفید فرصت داده تا اسناد مربوط به اوکراین گیت را ارائه کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین