تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
plusresetminus
حزب الله:استاندار البرز گفت: ساعت کاری ادارات استان البرز در آستانه سال تحصیلی جدید به مدت ۱۰ روز تغییر می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۰۷۱۴۶
ساعت کاری ادارات استان البرز به مدت ۱۰ روز تغییر می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزالله شهبازی ظهر پنج شنبه در مراسم اعزام دومین کاروان سراسری توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و بهداشتی استان البرز، اظهار کرد: همراهی و هم افزایی خوبی در استان البرز به منظور تقویت بنیه آموزش و پرورش صورت گرفته است.
وی در ادامه گفت: در آستانع سال تحصیلی جدید شاهد حضور گسترده فرهنگیان برای بدرقه کاروان توزیع اقلام ورزشی و بهداشتی تجهیزات به مدارس دخترانه، محروم و کم برخوردار استان هستیم.
استاندار البرز عنوان کرد: این کاروان در البرز با هدف توزیع تجهیزات به شش شهرستان استان راه اندازی شده است و برای آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
شهبازی با تاکید بر اهمیت ارسال این اقلام، گفت: هدف نهم در این میان بهره مندی مدارس مناطق کمتر برخوردار از این امکانات بوده است.
وی با اشاره به اینکه امسال در کل کشور اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان برای اعزام کاروان های توزیع اقلام بهداشتی و ورزشی صرف شده است، عنوان کرد: البرز از نظر جمعیت دانش آموزی در رتبه نهم یا دهم کشور قرار دارد، به همین دلیل با همت خیرین و تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و مجموعه استان این امکانات تهیه و توزیع شده است.
استاندار البرز در بخش دیگری با اعلام‌ این خبر به تغییر ساعات کاری ادارات از تاریخ یکم تا دهم سال جاری اشاره کرد و گفت: در این راستا از فرمانداران و روسای ادارات خواسته شده تا کارمندان اداری به جای ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح کار خود را از ساعت ۸:۳۰ شروع کنند.
شهبازی افزود: این‌ تصمیم در راستای کنترل بار ترافیکی و کمک به تردد آسان تر در سطح معابر شهری است، همچنین بدین منظور انجام می شود تا والدین بتوانند با آسودگی خاطر راحتی فرزندان‌ خود را به کلاس های درس برسانند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین