کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد:

رفع سد معبر با رعایت حقوق شهروندی

پایگاه خبری کرج امروز , 28 شهريور 1398 ساعت 14:38

حزب الله:سد معبر علاوه بر حقوق شهروندی چهره شهر را هم مخدوش می کند اما برخورد با عاملان آن باید مطابق با قانون و با رعایت شان و منزلت افراد باشد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا زین العابدینی  با بیان اینکه سد معبر به عنوان یکی از چالش های پیش روی شهرداری ها نیازمند برنامه ریزی است، اظهار داشت: هر روزه افراد زیادی با استفاده نامتعارف از معابر عمومی حقوق شهروندان را تضییع و چهره شهر را مخدوش می کنند.
وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری برای ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر فراهم کردن آرامش و رفاهِ شهروندان است، گفت: امیدوارم در این مسیر بیش از گذشته موفق باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج همفکری، همدلی و پشتکار را موتور محرک فعالیت های مجموعه مدیریت شهری دانست و یادآور شد: تلاش شهرداری ساماندهی افرادی که اقدام به سعد معبر و دست فروشی در سطح شهر می کنند است اما این رویکرد باید مطابق با قانون و با رعایت شان و منزلت افراد اجرایی شود.
زین العابدینی "رفع سد معبر با رعایت حقوق شهروندی" را نه یک شعار بلکه رویکردی قابل قبول عنوان کرد و افزود: نادیده گرفتن شان و منزلت افراد یکی از ضعف های برخورد با پدیده دستفروشی و عاملان سد معبر بوده است که تلاش می کنیم این رویکرد به طور کلی تغییر یابد.


کد مطلب: 207143

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/207143/رفع-سد-معبر-رعایت-حقوق-شهروندی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com