تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
plusresetminus
حزب الله:رهبر معظم انقلاب شعار سال 1398 را رونق تولید اعلام کردند، شعاری که از یکسو ناظر بر واقعیت و اولویت‌های اقتصادی کشور بود و از سوی دیگر، موقعیت و عزت کشور در برابر دشمنان خارجی را محفوظ و حتی تقویت کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۷۱۳۹
ابراز رضايت رهبر معظم انقلاب از اقدامات رو به بهبود رونق تولید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سال ۱۳۹۷ در حالی به پایان رسید که کشور تحت شدیدترین تحریم های آمریکا و کشورهای غربی قرار داشت و ارزش پول ملی افت کرده و تورم موجب افزایش فشار بر زندگی مردم و تعطیلی برخي از واحدهای تولیدی و یا کاهش ظرفیت آنها شده بود .
در چنین شرایطی، رهبر معظم انقلاب شعار سال 1398 را رونق تولید اعلام کردند، شعاری که از یکسو ناظر بر واقعیت و اولویت‌های اقتصادی کشور بود و از سوی دیگر، موقعیت و عزت کشور در برابر دشمنان خارجی را محفوظ و حتی تقویت کرد.
شعار رونق تولید، یک شعار پیش برنده و ایجابی است شعاری که بار اصلی تحقق آن بر گُرده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و این وزارتخانه از ابتدای سال با ایمان و اعتماد به ظرفیت‌های بومی، چشم پوشیدن از بیگانگان و تعمیق داخلی ‌سازی اجرایی شدن رونق تولید را کلید زد.
حال پس از گذشت 6 ماه از آغاز سال 98 به نظر می‌رسد این وزارت در تحقق رونق تولید موفق بوده است چراکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری "خبرهای خوبی در زمینه‌های گوناگون تولید و رونق تولید می‌رسد؛ حالا ان‌شاءالله اثراتش را بعداً مردم خواهند دید. کارهای خوبی دارد انجام می‌گیرد؛ غفلت‌هایی شده است، کوتاهی‌هایی شده، امّا حالا حرکت‌ها، بحمدالله حرکت‌های به سمت اهداف مطلوب است؛ اینها ان‌شاءالله دارد انجام می‌گیرد."
وزارت صمت توانست علیرغم تمام فشارها ناشی از اعمال تحریم‌ها مانند نبود مواد اولیه، محدودیت در نقل و انتقال ارز و... ده‌ها کارگاه و واحد تولیدی را تقویت کرده و با رفع موانع مادی، دانش، تکنولوژی و... تولیدشان را افزایش داده و آنها را به گردونه تولید بازگرداند از سوی دیگر با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و تشویق تولیدکنندگان در تلاش است  استفاده از تولیدات داخلی و... را افزایش دهد تا در پی این اقدامات صدها هزار شغل پایدار ایجاد و وابستگی به غرب کاهش یابد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین