تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
plusresetminus
حزب الله:مدیر آب و فاضلاب کرج از توقف عملیات حفاری این شرکت تا 15 مهرماه به دلیل آغاز ماه مدرسه خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۹۵۳
عبور از تنش آبی فصل تابستان/ هیچ کجای کرج افت فشار آب نداریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شهرام حافظ اظهارکرد: با کاهش شدت گرما و نزدیک شدن به فصل پاییز شاهد کاهش ساعات مصرف وسایل خنک کننده و مصرف آب توسط مشترکین هستیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه تنش آبی فصل تابستان را پشت سرگذاشته و نگرانی در خصوص قطعی آب   در مناطق مختلف وجود ندارد و حتی طی چند روز گذشته گزارشی مبنی بر افت فشار مشترکین کرجی هم دریافت نکرده‌ایم.
وی افزود: البته مشترکین نباید با تصور عبور از فصل گرم سال، حساسیت خود را نسبت به چگونگی مصرف آب کنار بگذارند و فراموش نکنند آب هست ولی کم هست.
حافظ در ادامه با اشاره به توقف عملیات حفاری در اغلب معابر و خیابان‌های کرج توضیح داد: به خاطر شروع فصل مدرسه و برای اینکه مشکلی در تردد دانش آموزان ایجاد نشود، عملیات حفاری این شرکت در معابر و خیابان‌های کرج تا 15 مهر متوقف شده است.
این مسئول تصریح کرد: البته در معابری که به مدرسه منتهی نیست و تردد زیادی ندارند امکان انجام عملیات حفاری در ساعاتی از روز وجود دارد.
وی گفت: بعد از 15 مهر، ادامه عملیات حفاری در مناطق مختلف شهر از جمله حصارک (عملیات اتصال مشترکان به شبکه فاضلاب) با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین