تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
plusresetminus
حزب الله:علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران عملکرد ضعیفی ارائه کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۹۳۸
عملکرد ضعیف مهاجم جنجالی در پرسپولیس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس تهران که پس از حواشی زیادی که داشت، سرانجام در جمع سرخپوشان ماندنی شد، در ۳ هفته ابتدایی لیگ نوزدهم گلی به ثمر نرسانده و عملکرد ضعیف او، سبب اعتراض هواداران شده است.
علیپور که از راه آهن به پرسپولیس آمد، در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ موفق شد آقای گل سرخپوشان لقب بگیرد، اما او در دیدار‌های گذشته پرسپولیس رو در روی پارس جنوبی جم، تراکتور و صنعت نفت آبادان نتوانسته عملکرد خوبی ارائه دهد.

به احتمال زیاد کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس از این بازیکن به همراه جونیور براندائو در خط حمله مقابل استقلال استفاده خواهد کرد و هواداران این تیم امیدوار هستند تا او بتواند رو در روی تیم آبی پوش پایتخت طلسم شکنی کند.  
علیپور پیش از شروع لیگ نوزدهم، درصدد بود تا لژیونر شود و به فوتبال اروپا برود، اما با توافق با ایرج عرب و سپس محمدحسن انصاری فرد در جمع پرسپولیسی‌ها باقی ماند تا پس از پایان فصل و به عنوان بازیکن آزاد بتواند برای آینده فوتبالی خود تصمیم بگیرد.
این روز‌ها در فضای مجازی، فشار زیادی از سوی هواداران پرسپولیس روی این بازیکن است و باید دید او چه زمانی نخستین گل خود را به ثمر خواهد رساند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین