تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
plusresetminus
حزب الله: بیش از ۱۷ هکتار از اراضی شمالی حصار، محدوده بالای میدان حافظ تا تونل بیلقان در قالب یک اِکو پارک برای ایجاد پارک وحش آماده سازی می شود.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۹۱۰
کرج صاحب پارک حیات وحش می شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور با بیان اینکه افتتاح پارک ۱۷ هکتاری حیات وحش در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: فاز اول این پارک امسال به بهره برداری می رسد.
پیمان بضاعتی پور با اشاره به اینکه پروژه پارک حیات وحش حصار کرج در قالب یک اِکو پارک اجرایی شده است، عنوان کرد: اراضی شمالی حصار، محدوده بالای میدان حافظ تا تونل بیلقان برای ایجاد پارک وحش آماده سازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر فنس کشی و محدودسازی این فضا در حال انجام است، گفت: جاده سازی در این فضا اجرا شده و بعد از انجام برخی اقدامات تعدادی وحوش در این فضا آزادسازی می شود که امکان بازدید شهروندان و گردشگران با ماشین های مخصوص نیز وجود دارد.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر شهرداری کرج با اشاره به اینکه در مراحل بعدی کار پیشبرد اقداماتی مانند تامین زیرساخت های تاسیساتی (آب و برق) انجام می شود، خاطرنشان کرد: ایستگاه های استراحتگاهی، دریاچه و برکه این مجموعه نیز به طور کامل آماده سازی می شود.
به گفته وی؛ نزدیک به ۴ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد پارک حیات وحش تخصیص یافته است.
مجموعه مدیریت شهری کرج تاکنون نزدیک به ۵ میلیارد تومان برای سه پارک "طبیعت"، "کوهیار" و "همگام" که به عنوان سه ایستگاه تفرجگاهی در مجموعه پارک حیات وحش حصار ساخته شده هزینه کرده و مساحت این پارک ها سه هکتار است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین