تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
plusresetminus
حزب الله:برخی شهروندان توقع دارند مشکلات مالی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و ... بوسیله اعضای شورا رفع شود اما که این اقدامات فراتر از دایره اختیارات آنها است.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۹۰۸
آسیب شناسی فعالیت شوراها ضروری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عزیز اکبریان با اشاره به ضرورت حفظ انسجام در بین اعضا شورای شهر، اظهار داشت: شوراها باید نسبت به هزینه کرد منابع و اعتبارات شهرداری ها که بیت المال است حساسیت زیادی به خرج دهند چرا که در این خصوص وظیفه شرعی و قانونی دارند.
وی آسیب شناسی فعالیت شوراها را اقدامی ضروری برای ارتقا و بهبود کارایی این نهاد مردمی دانست و افزود: این مهم باید ابتدا توسط خود شوراها دنبال شود تا آنها بتوانند از طریق یک نظام خودکنترلی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در خصوص رفع کاستی ها و بهبود نقاط قوت شان برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان بکوشند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهروندان توقع دارند مشکلات مالی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و ... شهر بوسیله اعضای شورا حل شود، گفت: این در صورتی است که این اقدامات فراتر از دایره اختیارات شوراهاست.
اکبریان در ادامه با اشاره به شرایط کشور یادآور شد: تحریم های سختی داشتیم که گردش مالی کشور را با مشکل روبرو کرد امید است با تسهیل امور شرایطی همواره کنیم تا درسایه آن رفاه شهروندی و رونق اقتصادی در شهرها را رقم بزنیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین