کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عطر گُل داوودی در ریه های کرج

پایگاه خبری کرج امروز , 26 شهريور 1398 ساعت 10:25

حزب الله:رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: بیش از ۲۰۰ هزار بوته گل داوودی در پارک ها و فضای سبز کرج کاشته شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  یکی از وظایف سازمان را زیباسازی و طراوت بخشی به فضاهای شهری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییرات آب و هوایی جمع آوری گل های تابستانی در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه همزمان با جمع آوری گیاهان تابستانی، کاشت گونه های گیاهیِ مناسب با فصل پاییز و زمستان به صورت انبوه در کرج آغاز شده گفت: بیش از ۲۰۰ هزار بوته ی گل داوودی در معابر، میادین و بوستان‌های شهر کاشته شده است.
این مسئول با بیان اینکه گل داوودی از شاخص‌ترین گل‌های پاییزی است یادآور شد: اغلب گل‌های کاشته شده تراکم بالایی داشته و با توجه به تنوع رنگ و عمر زیادی که دارند، جلوه خاصی به معابر شهری می بخشند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس بر لزوم زیباسازی چهره شهر تاکید کرد. 
وی خاطرنشان کرد: طبق جدول زمان بندی شده عملیات گسترده باغبانی در پارک و بوستان ها و عرصه های سبز معابر و میادین شهر در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.


کد مطلب: 206905

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/206905/عطر-گ-ل-داوودی-ریه-های-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com