تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
plusresetminus
حزب الله:زنگ خطر برای سید جلال حسینی، کاپیتان با تجربه سرخ‌ها به صدا درآمده است.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۸۶۱
زنگ خطر برای کاپیتان پرسپولیس به صدا درآمد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که قرار است کالدرون در این مسابقه با ترکیب زیر تیمش را به میدان بفرستند.
بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.
بیشتر بخوانید: چرا بیرانوند از دیدار با استقلال محروم نشد؟
کالدورن تصمیم گرفته تا مقابل برزیلی‌های ایران از زوج جدید در خط دفاعی استفاده کند و با توجه به عملکرد خوب کنعانی زادگان، باید منتظر آن بود تا جلال حسینی به نیمکت تبعید شود و کنعانی جای او را در پرسپولیس بگیرد.
این موضوع می‌تواند زنگ خطر بزرگی را برای کاپیتان پرسپولیس به صدا درآورد تا در لیگ نوزدهم برای همیشه روی نیمکت بنشیند و حتی دربی ۹۰ مقابل استقلال را از دست دهد. به هرحال کنعانی زادگان در تیم ملی فوتبال ایران هم تحت هدایت مارک ویلموتس به صورت ثابت بازی می‌کند و حضور او در پرسپولیس می‌تواند طبیعی باشد.
سید جلال حسینی که سابقه بازی در تیم های مختلف را دارد، با کسب جام های زیاد در فوتبال ایران جاودانه است و باید دید در لیگ نوزدهم چه عملکردی خواهد داشت و آیا جای خود را پس خواهد گرفت یا خیر؟
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین