تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
plusresetminus
حزب الله: وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز یکشنبه از سه نمایشگاه آرد و نان، شیرینی و شکلات و فرش ماشینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۷۶۰
بازدید وزیر صمت از ۳ نمایشگاه فرش ماشینی، آرد و نان و شیرینی و شکلات
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و صنایع وابسته اولین نمایشگاهی بود که مورد بازدید رضا رحمانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت سپس از هجدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات بازدید به عمل آورد.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران با حضور ۱۱ شرکت خارجی آغاز به کار کرده که ۲۷۰ شرکت داخلی نیز در آن حضور دارند.
همچنین بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان دیگر برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بود.
گفنی است که دوازدهمین نمایشگاه آرد، نان و غلات که روز ۲۲ شهریور افتتاح شده میزبان ۹۰ شرکت داخلی و خارجی است و از کشورهای ترکیه، اتریش و آلمان نیز نمایندگانی برای حضور در این نمایشگاه به ایران آمده اند.
رضا رحمانی در جریان این بازدید از نمایشگاه عکس از مزرعه تا سفره که به همت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران برپا شده است، نیز بازدید کرد.
شایان ذکر است که اولین جشنواره قهوه نیز با حضور ۳۲ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران در تهران برگزار شده که نمایندگانی از کشورهای ایتالیا ترکیه و فرانسه در آن غرفه دارند.
منبع : وزارت صنعت، معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین