تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
plusresetminus
حزب الله: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حزب رقیب "آبی و سفید" را متهم به دست داشتن در انتشار اخبار جاسوسی این رژیم از کاخ سفید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۵۹۳
نتانیاهو حزب رقیب را به دست داشتن در انتشار اخبار جاسوسی از آمریکا متهم کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از هر حربه‌ای برای کنار زدن رقبای خود در انتخابات استفاده می‌کند، این بار رقیب اصلی خود یعنی حزب "آبی و سفید" به رهبری بنی گانتس را متهم به دست داشتن در انتشار اخبار جاسوسی این رژیم از آمریکا کرد.
وی افزود: مارک لوین که پیشتر رئیس دفتر دادستانی کل آمریکا بود، روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه فاکس اظهار کرد که این گزارش (جاسوسی) متناسب با ترفندهایی است که یؤال بننسون، مشاور انتخاباتی بنی گانتس و یائیر لاپید، رئیس حزب میانه رو و لیبرال "آینده" دنبال می‌کنند.
نتانیاهو در ادامه حزب آبی و سفید را به آمادگی برای خدشه دار کردن روابط آمریکا و اسرائیل برای کسب تعداد انگشت‌شماری از آرا در انتخابات کنست متهم کرد.
یائیر لاپید که یکی از قطب‌های حزب آبی و سفید به شمار می‌رود در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسیر درست خارج شده است.
وی در ادامه تصریح کرد که او پنجشنبه در جریان مصاحبه با شبکه سی ان ان از نتانیاهو حمایت کرده است اما نتانیاهو امروز انگشت اتهام را به سمت حزب آبی و سفید نشانه می‌برد.
نشریه پولیتیکو در گزارشی که پنج‌شنبه، ۲۱ شهریور، منتشر کرد به نقل از سه مقام پیشین آمریکایی مدعی شد که اسرائیل برای استراق سمع از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و سایر مقامات ارشد آمریکا، تجهیزاتی در نقاط حساس واشنگتن، از جمله در نزدیکی کاخ سفید، نصب کرده بود.
نخست وزیر و شماری دیگر از مقام‌های اسرائیل پیش از این ادعای نشریه پولیتیکو مبنی بر «استراق سمع اسرائیل از کاخ سفید» را به شدت رد کرده بودند.
نتانیاهو در بیانیه‌ای که تنها دقایقی پس از انتشار این گزارش منتشر شد چنین موضوعی را تکذیب کرد و گفت اسرائیل سال‌هاست هر نوع جاسوسی از آمریکا را «مطلقا ممنوع کرده است».
رئیس‌جمهوری آمریکا نیز گفته که باور ندارد اسرائیل از کشورش جاسوسی کرده باشد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین