تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
plusresetminus
حزب الله:همزمان با تکمیل گروه بازیگران فیلم سینمایی «ابدی»، نقش مقابل مارک والبرگ در این فیلم اکشن و تخیلی به چیویتل اجیوفور رسید.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۵۰۹
چیویتل اجیوفور به جنگ تناسخ می‌رود/ تکمیل تیم بازیگران «ابدی»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،چیویتل اجیوفور در نقش دشمن شخصیتی که مارک والبرگ نقشش را بازی خواهد کرد، در فیلم «ابدی» نقش‌آفرینی می‌کند. این تریلر اکشن به کارگردانی آنتوان فوکوآ کارگردان آمریکایی برای پارامونت ساخته می‌شود.
دیلن اوبراین و سوفی کاکسون نیز از بازیگران این فیلم خواهند بود که با تمرکز بر گروهی از شخصیت‌های نامیرا ساخته می‌شود.
گروه بازیگران این فیلم کامل شده و کار فیلمبرداری آن از اواخر سپتامبر در لندن شروع می‌شود.
فیلمنامه «ابدی‌» را ایان شور و جان لی هنکاک با اقتباس از رمانی با عنوان «مقاله‌های تناسخ‌» که سال ۲۰۰۹ منتشر شد، نوشته‌اند.
این فیلم بر گروهی از مردان و زنان که تقریبا نامیرا هستند و در طول سال‌ها بارها در کشورهای متفاوت دوباره تناسخ یافته‌اند و به عنوان «ابدی‌» شناخته می‌شوند ساخته می‌شود. این گروه برای شکست دادن مغزی فوق‌العاده شیطانی، باید بر مردی که مبتلا به شیزوفرنی است تمرکز کنند و او باید یاد بگیرد که همه رویاهای زنده‌اش خاطراتی از گذشته هستند تا آن‌ها بتواند بر این دشمن غلبه کنند.
در این فیلم والبرگ در نقش مرد مبتلا به شیزوفرنی ایفای نقش می‌کند.
اجیوفور در نقش یکی از اعضای گروه بازی می‌کند که راهی پیدا می‌کند تا بتوان مانع تداوم تناسخ‌ها شد و قصد دارد از آن فقط برای خودش استفاده کند.  
این بازیگر بریتانیایی به تازگی با صداپیشگی شخصیت اسکار در بازسازی «شیر شاه» روی پرده‌های سینماها بود. وی بازیگر فیلم «شریر: معشوقه شیطان» کمپانی دیزنی هم هست و به تازگی بازی در «محافظ قدیمی» را که یک تریلر-اکشن دیگر است، به پایان برده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین