تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
plusresetminus
حزب الله:وزیر خارجه قطر مسئله فلسطین را اصل و اساس همه مسائل جهان عرب برشمرد و بر حمایت از فلسطینیان تأکید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۵۰۱
بدون حل مسئله فلسطین هیچ صلحی در منطقه محقق نمی‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» امروز چهارشنبه تأکید کرد که مسئله فلسطین اصل و اساس همه مسائل جهان عرب است و بدون حل آن هیچ صلحی در منطقه محقق نخواهد شد.

آل ثانی در صفحه توئیتر خود نوشت: «مسئله فلسطین ام المسائل جهان عرب است و بدون حل عادلانه و دائمی آن بر اساس قوانین بین‌المللی، هیچ صلحی در منطقه محقق نمی‌شود.»

وی ضمن مخالفت با تعرض مستمر رژیم اشغالگر اسرائیل بر ملت فلسطین، بر موضع ثابت قطر در قبال مسئله فلسطین تأکید کرد و افزود که قطر آماده همکاری با برادران عربی است که با این موضع آن موافق هستند.
این اظهارات وزیر خارجه قطر در واکنش به ادعاهای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص الحاق بخش وسیعی از کرانه باختری و «دره اردن» به این رژیم در صورت پیروزی در انتخابات است.
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه رسما اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات پیش‌رو و تشکیل کابینه جدید، شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری و بخش‌های مهمی از این منطقه را به اسرائیل الحاق می‌کند.
او که در یک نشست خبری در قدس اشغالی صحبت می‌کرد، با نمایش یک نقشه مجعول، در تشریح طرح خود برای گسترش اشغالگری رژیم صهیونیستی و غصب بخش دیگری از اراضی فلسطینی‌ها، گفت در صورت پیروزی در انتخابات، بلافاصله «دره اردن» و شمال «بحر المیت» (دریای مرده) را تحت حاکمیت فلسطین اشغالی اعلام می‌کند.
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین