کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات جدید از طرح ملی مسکن در کشور؛ احداث ‌۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید‌

تسنیم , 17 شهريور 1398 ساعت 14:55

حزب الله:معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزئیات طرح ملی مسکن گفت: ‌‌۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید‌ ساخته می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی نبیان ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه و شهرسازی گرمسار که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مقرر شده ‌200 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید در سطح کشور احداث شود.
وی موضوع مسکن را مهم‌ترین چالش دولت عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قول داده‌شده در مورد تحویل واحد‌های مسکونی به‌موقع تحویل داده شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدتی برای رفع معضل مسکن، افزایش نرخ رشد جمعیت و همچنین ایجاد توسعه پایدار باید به‌طور جدی دنبال شود.

نبیان بر شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحقق اهداف توسعه‌ای در هر شهر و منطقه‌ای تأکید کرد و آن را یکی از بسترهای مورد نیاز برای اجرای طرح جامع در سراسر کشور عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های مسکن در کشور و استان سمنان گفت: لازم است در شهرستان‌های گرمسار و آرادان و همچنین بخش ایوانکی زمین متناسب برای احداث مسکن شناسایی شود تا اقدامات بعدی به‌سرعت انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی از اعزام کارشناسان وزارت مسکن و شهرسازی تا چند هفته آینده به گرمسار و آرادان باهدف پیگیری و بررسی مشکلات موجود در پروژه‌های این 2 شهرستان خبر داد.
نبیان گفت: شهرداری گرمسار باید طرح خود را در راستای احداث پارکینگ‌های عمومی در این شهرستان به وزارتخانه ارسال کند تا مشکل تأمین زمین در این زمینه نیز برطرف شود.
وی گفت: واگذاری اراضی دولتی به بخش خصوصی منجر به ایجاد ارزش‌افزوده به اراضی دولتی و جذب مشارکت بخش خصوصی در احداث مسکن و افزایش سرعت در تحویل مسکن به مردم می‌شود.


کد مطلب: 206346

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/206346/جزئیات-جدید-طرح-ملی-مسکن-کشور-احداث-۲۰۰-هزار-واحد-مسکونی-شهرهای-جدید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com