تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
plusresetminus
حزب الله: معاون عمرانی استانداری تهران از بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان سوار و پیاده شدن دانش آموزان توسط والدین در استان تهران خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۰۶۱۶۱
بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس تهران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد تقی زاده  در تشریح آخرین تصمیمات برای سرویس مدارس در سطح استان تهران با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید گفت: ساماندهی سرویس مدارس در قالب سامانه «سپند» در شهرستان‌های استان تهران پیگیری شده است. این سامانه برای شهر تهران از سنوات گذشته وجود داشته و امسال نیز برای سایر شهرستان‌های استان به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: بر اساس تکلیفی که به همه شهرستان‌های استان تهران شد، مقرر شد کمیته‌ای با محوریت فرمانداران و پلیس راهور در سطح شهرستان تشکیل و زمینه بهره‌گیری از سامانه «سپند» یا حمل و نقل دانش‌آموزی فراهم شود. به این ترتیب همه رانندگان پس از اخذ گواهی معاینه فنی، گواهینامه پایه ۲ و استعلامات لازم می‌توانند در این سامانه ثبت نام و اقدام به سرویس‌دهی به مدارس کنند.

تقی‌زاده ادامه داد: سرویس‌دهی به مدارس خارج از این روال تخلف است و مدارس و اولیای دانش‌اموزان باید دقت کنند که در همین قالب نسبت به بهره‌گیری از خدمات حمل و نقل دانش آموزی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با هدف ایجاد امکان رصد والدین و افزایش ضریب امنیت حمل و نقل دانش‌آموزی اپلیکیشنی طراحی شده که والدین می‌توانند زمان سوار و پیاده شدن دانش‌آموز خود را رصد کنند. به‌طور قطع این اپلیکیشن می‌تواند در ایمنی دانش‌اموزان و آرامش خاطر خانواده‌ها نقش بسزایی داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه تلاش فرمانداران و همکاری با پلیس راهور در اجرای این طرح قابل تقدیر است،اظهارکرد: امیدواریم این همکاری و همدلی در بهره گیری از این سامانه دستاوردهای ارزشمندی را برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان داشته باشد.

وی درباره تعیین نرخ بهره‌گیری از خدمات سرویس مدارس نیز گفت: موضوع نرخ‌گذاری با توجه به مسیرها و در هریک از شهرستاهای استان تهران متفاوت است. لذا تصمیم‌گیری در مورد این موضوع به اختیار شهرستان‌ها و فرمانداران آن‌ها سپرده شده است تا بر اساس شرایط موجود در سطح شهرستان تصمیم‌گیری کنند و نظارت بر همه موارد وجود خواهد داشت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین