تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
plusresetminus
معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد:

جمع آوری بنرها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از کرج

حزب الله:بنرهای غیرمجاز برای صیانت از حقوق شهروندی و پیشگیری از اغتشاشات بصری بنرها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهرجمع آوری می شوند.
۰
کد مطلب : ۲۰۵۰۵۶
جمع آوری بنرها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا زین‌العابدینی  اظهار داشت: بنرهای غیرمجاز به ویژه بنرهای نصب شده بر روی درختان و تیرهای چراغ برق با هدف پاکسازی و نظافت محیط شهری، حذف آلودگی‌ها و اغتشاشات بصری و عوامل مخدوش کننده سیمای شهری جمع آوری می شود.
معاون شهردار با بیان اینکه شهرداری برای انجام هر چه بهتر این طرح نیاز به حمایت و همراهی شهروندان  دارد، افزود: نصب بدون ضابطه و مجوز تابلوهای تبلیغاتی یکی از دلایل بروز آشفتگی در سیما و منظر شهری است، در این راستا تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم، سبب بروز حوادث و خطرات جبران ناپذیری برای شهروندان می‌شود.
زین العابدینی بیان کرد: طبق قانون نصب هرگونه بنر، پلاکارد، داربست، تابلوهای تبلیغاتی مانند بیلبورد، استند و تابلوهای معرفِ کار بری اصناف مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی، دیوارنویسی، پوسترهای کاغذی و برچسب باید با مجوز سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری انجام شود.
وی با اشاره به اینکه تابلوهای نامتعارف و نامناسب با محیط شهری می‌تواند به زیبایی سیمای شهری آسیب بزند، یادآور شد: صیانت از سیمای شهر و ایجاد محیطی زیبا برای آرامش شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری به شمار می رود.
منبع : کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین