تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
plusresetminus
حزب الله:بهای هر قطعه ربع سکه بهار آزادی در بازار امروز (۵شنبه ۳۱ مرداد) ۲۵ هزار تومان کاهش یافت.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۹۵۸
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران تا زمان تنظیم گزارش، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۳۰۰ تومان کاهش به قیمت ۴۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۳۱۰۰تومان کاهش ۵۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.
 
این در حالی است که سکه یک گرمی با ۱۰ هزار تومان کاهش ۹۲۹ هزار تومان، ربع سکه با ۲۵ هزار تومان ریزش به قیمت ۱میلیون و ۳۴۹ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان مبادله شد.
 
گفتنی است سکه در پایین‌ترین نرخ به ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم رسید.
 
نرخ اونس جهانی نیز امروز با کاهش مواجه شد و قیمت هر اونس طلای جهانی به یکهزار و ۴۹۹ دلار رسید.
صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، سی‌ویکم تیرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته با کاهش ۵۰ تومانی همراه است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۵۰ خریداری می‌کنند.


برهمین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است؛  قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۵۰ تومان است.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.
منبع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین