تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
plusresetminus
حزب الله:کریس رونالدو در بازگشت به زادگاه خود، فرزندش را با شگفتی مواجه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۸۷۳
کریس رونالدو پسرش را شوکه کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس پس از سفر تفریحی به زادگاهش، ادعا کرد فرزندش از چگونگی زندگی او در دوران کودکی متعجب شده است.
 
 او در این باره به TVI گفت: خیلی هیجان زده بودم که فززندم ببیند من کجا بزرگ شده‌ام و به همین دلیل او را به زادگاهم آوردم. او قبل از این هم مادیرا و محل اقامت من در مارکز د پومبال را می‌شناخت.  او با من به اینجا آمد و هنوز هم تعدادی از کسانی که در آن زمان اینجا زندگی می‌کردند در محل ساکن هستند. صادقانه بگویم من این زندگی را پشت سر گذاشته بودم چون انتظار نداشتم  دوباره این افراد را ببینم و این ملاقات کمی مرا تحت تأثیر قرار داد.
 او در ادامه افزود: من با پایشائو و کریستیانینو رفته بودم و با هم وارد اتاقی شدیم که آنجا زندگی می‌کردم. پسرم رو به من کرد و گفت: بابا، تو اینجا زندگی می کردی؟ او نمی‌توانست چنین چیزی را باور کند.مردم فکر می‌کنند همه چیز در این دنیا راحت به دست می‌آید. کیفیت زندگی، خانه ، خودرو، لباس و...  سعی می‌کنم  به پسرم و حتی زمانی که برای مراسمی به مدارس دعوت می‌شوم، به بچه‌ها القا کنم  هیچ موفقیتی آسان به دست نمی‌آید. موفقیت  تنها با داشتن استعداد حاصل نمی‌شود بلکه به نظرم با سختکوشی و فداکاری می‌توانید به تمام خواسته‌های خود برسید.
 
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین