تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
plusresetminus
حزب الله:مدیرعامل مجمع خیرین سلامت فارس گفت: استاد دانشگاه ۷۰۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی اهدا کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۸۶۸
کمک ۷۰۰ میلیون تومانی یک استادیار در حوزه درمان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مدیرعامل مجمع خیرین  سلامت فارس گفت: با توجه به عملکرد چشمگیر خیرین در زمینه ساخت و ساز، به ویژه بیمارستان سازی، هم اکنون طبق نیازسنجی در مجمع خیرین تامین سلامت فارس، لزوم مشارکت خیرین در تهیه و به روز رسانی تجهیزات پزشکی مشهود است.
علی اکبر رامجردی افزود: فاطمه خواجه استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از خیرین عرصه سلامت، با نیت ارائه خدمات با کیفیت تر به بیماران، مبلغ هفت میلیارد ریال را برای تهیه تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید آیت الله دستغیب شیراز اهدا کرد.
مدیر بیمارستان شهید آیت الله دستغیب شیراز نیز گفت: این تجهیزات در آزمایشگاه پاتولوژی این بیمارستان مستقر و به بهره برداری رسیده که شامل دستگاه «پروسسور بافتی» به مبلغ سه میلیارد ریال، دستگاه «میکروتوم» به مبلغ سه میلیارد ریال و دستگاه «پارافین دیسپنسر» به مبلغ یک میلیارد ریال است.
حمید پناهیان افزود: با توجه به اینکه در این بیمارستان ماهانه بین ۶۰۰ تا ۷۵۰ عمل جراحی انجام می شود، وجود آزمایشگاه پاتولوژی در این بیمارستان برای سرعت بخشیدن در روند تشخیص ضروری بوده و با استقرار و راه اندازی این آزمایشگاه، دیگر نیاز به ارسال نمونه های تشخیصی به مراکز دیگر نیست، همچنین در گذشته نمونه های تشخیصی، با همکاری آزمایشگاه پاتولوژی بیمارستان حافظ انجام می شد
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین