تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
plusresetminus
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد؛

دستگیری سارقان خفت گیر با ۸ فقره سرقت در کرج

حزب الله:رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارقان خفت گیر با هشت فقره سرقت در کرج خبر داد که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت اموال شخصی شهروندان می کردند.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۸۶۵
دستگیری سارقان خفت گیر با ۸ فقره سرقت در کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه خفت گیری در مناطق مختلف شهر کرج، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه و تحقیق از مالباختگان مشخص شد سارقان در گروه های یک و دو نفره با استفاده از سلاح های سرد مانند چاقو و قمه اقدام به تهدید و سرقت اموال شخصی و وجوه نقد شهروندان می کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه در پی دستگیری دو نفر از سارقان سابقه دار توسط کلانتری های تابعه شهرستان کرج و کشف اموال مسروقه مالباختگان پرونده خفت گیری در بین وسایل آن ها، با هماهنگی قضایی متهمان به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
سرهنگ نادربیگی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و جمع آوری ادله و مدارک دقیق، راهی جز اعتراف برای متهمان باقی نگذاشتند و نامبردگان تاکنون به هشت فقره سرقت به شیوه خفت گیری با استفاده از سلاح سرد اقرار کردند.
وی گفت: تحقیقات برای کشف سرقت های دیگر و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین