تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
plusresetminus
حزب الله:پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: استقلال سال‌هاست طعم قهرمانی لیگ برتر را نچشیده و امیدوارم این طلسم امسال با حضور استراماچونی شکسته شود.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۸۱۲
طلسم استقلال باید شکسته شود/دیاباته می‌تواند مشکل گلزنی را حل کند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهمن طهماسبی اظهار داشت: باتوجه به گستردگی تغییرات استقلال نسبت به فصل گذشته، نمی‌توان انتظار داشت تیم از همان هفته‌های اول نتایج دلخواه بگیرد. منطق فوتبال می‌گوید باید به این تیم فرصت داد تا تفکرات استراماچونی در آن جا بیفتد.
وی ادامه داد: هرچند آبی پوشان در بازی های تدارکاتی عملکرد خوبی داشتند اما این بازی ها ملاک سنجش نیست و باید کار تیم را در مسابقات رسمی دید تا در باره آن نظر داد.
مهاجم پیشین آبی پوشان با اشاره به مشکل گلزنی مهاجمان این تیم در فصول گذشته گفت: این سال های اخیر فقط تیام یک مهاجم چارچوب شناس فوق العاده بود و بعد از او استقلال از فقدان مهاجم گلزن رنج می‌برد. به نظر می‌رسد شیخ دیاباته بتواند این مشکل را در فصل جدید مرتفع نماید.
طهماسبی با انتقاد از تغییرات گسترده در سال های اخیر گفت: متاسفانه ثبات را از استقلال گرفته‌اند و این بی ثباتی کلید ناکامی‌های استقلال در سالای اخیر است.
پیشکسوت آبی پوشان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم طلسم ناکامی‌های استقلال در به دست آوردن قهرمانی در لیگ برتر این فصل شکسته شود. هرچند کار خیلی سخت است و رقبای دشواری سر راه تیم قرار دارند، اما به عنوان یک استقلالی آرزویم این است که فصل نوزدهم با قهرمانی آبی ها به اتمام برسد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین