تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
plusresetminus
حزب الله:سه‌شنبه 2 مردادماه، مصادف است با هجدهم ذی‌الحجه، روز عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و روزی که به نام امیرالمومنین علی (ع) جاودانه شده است و بر این اساس شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، برنامه‌های گوناگونی را تدارک دیدند که به صورت زنده یا تولیدی روی آنتن می‌رود.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۷۹۹
مهران رجبی در کنار آقای شفر تازه مسلمان شده
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سه‌شنبه 2 مردادماه، مصادف است با هجدهم ذی‌الحجه، روز عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و روزی که به نام امیرالمومنین علی (ع) جاودانه شده است و بر این اساس شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، برنامه‌های گوناگونی را تدارک دیدند که به صورت زنده یا تولیدی روی آنتن می‌رود.
شبکه افق سیما نیز بر این اساس و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، ویژه برنامه «بیعت آسمانی» را تولید و پخش خواهد کرد.
جُنگ تلویزیونی «بیعت آسمانی» با اجرای مهران رجبی، شامل گفتگو با مهمانانی از ایران و سایر کشورها، اجرای سرود و میان برنامه‌های گوناگون با محوریت اهمیت و جایگاه غدیر است.
از جمله مهمانان این برنامه می‌توان به دکتر فخر روحانی اشاره کرد که موضوع گفتگو با او، بیان زندگینامه علامه امینی است؛ علامه امینی یکی از علمای بزرگ معاصر به شمار می‌رود و اثر سترگ او یعنی «الغدیر» بزرگ‌ترین مرجع شناخت غدیر و احادیث مربوط به این واقعه مهم تاریخی و دینی است.
شفر مردی آلمانی که به واسطه آشنایی با کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه دین اسلام را پذیرفته و ابراهیم عبدالله از شیعیان کشور نیجریه، از دیگر مهمانان این برنامه هستند.
به گفته محقق راد تهیه‌کننده «بیعت آسمانی»، بخش دیگری هم برای این برنامه در نظر گرفته شده که حلقه شعر نام دارد و طی آن، اشعار تاریخی و معاصر پیرامون امام علی (ع)، مسئله غدیر و اصل ولایت قرائت می‌شود.
بر این اساس، مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزون کشورمان در صفحه اینستاگرام خود عکسی با مهمانان این برنامه منتشر کرد و نوشت:
سلام.
یک شب خوب در برنامه بیعت آسمانی به همراه آقای شفر، تازه مسلمان آلمانی و شیعه آقای ابراهیم عبدالله، تازه شیعه‌شدۀ نیجریه‌ای و آقای سیدحسن علی‌العماد شیعه از یمن.
جاتون خالی و عید غدیر مبارک




     
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین