تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
plusresetminus
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی:

پژوهش مبنای توسعه و پیشرفت است

حزب الله:امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری کرج و پارک علم و فناوری البرز در راستای دو امر مهم مسئولیت های اجتماعی شهرداری (CSR) به ویژه نسبت به کسب و کارهای دانش بنیان و استفاده از یافته های بروز علمی در مدیریت شهری انجام شد.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۷۱۵
پژوهش مبنای توسعه و پیشرفت است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد ناصربخت با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری کرج و پارک علم و فناوری البرز گفت: این تفاهم‌نامه گامی موثر در زمینه همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و پژوهشی برای حمایت از فناوران و صاحبان ایده است.
وی با بیان این که این تفاهم نامه در راستای دو امر مهم مسئولیت های اجتماعی (CSR) شهرداری به ویژه نسبت به کسب و کارهای دانش بنیان و همچنین استفاده از یافته های بروز علمی در مدیریت شهری منعقد شده است، افزود: در واقع پژوهش و انجام امور بر مبنای یافته‌های علمیِ اثبات شده، موتور محرکه و مبنای پیشرفت و توسعه محسوب شده و تضمینی برای استمرار آن به شمار می‌رود.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ادامه داد: این مهم یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا با پژوهش‌های انجام شده و یا با استفاده از محصولات دانش بنیان به دست می آید.
ناصربخت یادآور شد: از طرفی مدیران و مسئولان شهری رابطِ بین علم و عمل، پژوهش و سیاست محسوب می‌شوند به طوریکه نظام‌های مدیریت شهری بر اساس برنامه‌ریزی و آینده‌نگری و شناخت چالش‌های پیش رو شکل می گیرند؛ بنابراین مدیران شهری با درک این ضرورت‌ها شهر را باید بصورت علمی اداره کنند تا زمینه تبدیل تحقیقات به سیاست‌گذاری و همچنین مبنای سیاست‌ها بر پژوهش را فراهم آورند.
وی با موثر دانستن ارتباط شهرداری با پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: این ارتباط به آشنایی با تکنیک‌های جدید و بهره‌وری در پیاده‌سازی روش‌ها و حتی استفاده از محصولاتِ بهتر؛ منجر می‌شود.
گفتنی است روز گذشته با حضور اعضا شورای شهر، شهردار کرج، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و رییس پارک علم و فناوری البرز تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری کرج و پارک علم و فناوری البرز و مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج امضا شد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین