تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس هیات فوتبال استان البرز گفت : خوشبختانه از سال گذشته تا کنون شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان البرز بوده‌ایم چون در سال‌های قبل تنها با هفت تیم‌ مسابقات مناسبتی این رشته را در استان داشتیم اما از سال ۹۷ تا کنون شاهد برگزاری این مسابقات در قالب حدود ۱۲ تیم در سطح لیگ برتر و لیگ یک را در البرز داریم.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۶۴۳
فوتبال بانوان البرز رو به رشد است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، منصور بیک وردی امروز شنبه 26 مرداد در حاشیه افتتاح دومین المپیاد فوتبال استعدادهای برتر کشور که در رده نونهالان دختر و پسر برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: در دومین المپیاد فوتبال استعدادهای برتر کشور ۳۲ تیم حضور یافته‌اند و تنها تیمی که در این مسابقات نیست استان سیستان و بلوچستان است و به جای آن تیمی از توابع تهران حضور دارد .
وی با اشاره به اینکه دومین المپیاد فوتبال استعدادهای برتر کشور ویژه دختران و پسران نونهال در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است، گفت: این دوره نسبت به دوره قبل که فستیوال فوتبال بود تفاوت هایی دارد که ثبت نتایج بازی ها و معرفی تیم های اول تا سوم بخشی از آن است.
بیک وردی در خصوص زیرساخت‌های فوتبال بانوان در البرز گفت: خوشبختانه از سال گذشته تا کنون شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان البرز بوده‌ایم چون در سال‌های قبل تنها با هفت تیم‌ مسابقات مناسبتی این رشته را در استان داشتیم اما از سال ۹۷ تا کنون شاهد برگزاری این مسابقات در قالب حدود ۱۲ تیم در سطح لیگ برتر و لیگ یک را در البرز داریم .
وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان البرز، تیم فوتبال بانوان استان در لیگ دسته یک کشور حضور یافته گفت: آنها از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها صعود کرده و از ۲۸ مرداد میزبان مرحله نهایی مسابقات با حضور چهار تیم در مجموعه ایثار کردان استان البرز خواهیم بود .
رئیس هیات فوتبال استان البرز در خصوص اعتبارات تخصیص یافته در استان برای رشد فوتبال بانوان عنوان کرد: از تمام بضاعت‌های موجود برای رشد فوتبال بانوان استان استفاده می‌کنیم. هر چند تا نقطه مطلوب فاصله زیادی هست ولی ناامید نمی‌شویم تا بانوان در رشته فوتبال به جایگاه واقعی خود برسند و افتخارات بیشتری کسب کنند
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین