تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج: برای سال جاری آزادسازی مسیر ۸ معبر را در اولویت قرار داده ایم که ضروری است تملکات مرتبط با آن در کمترین زمان ممکن انجام شود.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۵۹۸
تملکات برای بازگشایی ۸ معبر شهری تسریع شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی‌زاده معابر اولویت‌دار را ذکر و افزود: خیابان مطهری، ادامه خیابان شمس، خیابان میرزایی‌پرور، شهدای غواص، کمربندی شرقی، نهم شاهین ویلا، خیابان شهید ناصربخت و خط ۴ حصار با توجه به حجم ترددها، در لیست این اولویت ها قرار دارند.
وی با اشاره به اهمیت تلاش مضاعف اداره کل املاک و مستغلات برای پیشبرد هر چه سریع تر این هدف، اضافه کرد: با توجه به ضرورت بازگشایی در معابر ذکر شده، ضروری است در حوزه املاک کارهای بسیار و جدی انجام گیرد.
کمالی‌زاده اظهار داشت: تملک در معابر شهید میرزایی پرور و ادامه مسیر بلوار شهید شمس از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که انتظار داریم تمرکز اداره کل املاک روی این محورها قرار گیرد.
شهردار، بازگشایی خیابان نهم شاهین ویلا را نیز به عنوان اولویت بعدی این دستگاه در حوزه راه و شهرسازی برشمرد.
این مسئول با اشاره به جذب بودجه ۲۴ درصدی بودجه از سوی اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج، عنوان کرد: کارهای خوبی تاکنون در این بخش انجام گرفته اما لازم است اقدامات با سرعت بیشتری انجام گیرد.
در سال های اخیر اقدامات گوناگونی به منظور بازگشایی معابر و افزایش سطح دسترسی شهروندان به مسیرهای شهری انجام گرفته است. از جمله آنها ساخت ادامه بلوار ماهان است که توانسته تاثیر بسزایی در کاهش زمان سفر و صرفه جویی در هزینه های سوخت دارد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین