تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
plusresetminus
حزب الله:انیمیشن‌ساز برنده جایزه اسکار و خالق شماری از معروف‌ترین انیمه‌های ژاپنی جایزه بینش خلاقانه اسکلار را دریافت خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۵۸۸
هایائو میازاکی جایزه اسکلار ۲۰۱۹ را دریافت می‌کند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هایائو میازاکی فیلمساز انیمیشن برنده جایزه اسکار و خالق یکی از معروف‌ترین انیمه‌ها یعنی «Spirited Away» در مراسم امسال شام و برنامه‌های «رایمن آرتس» جایزه بینش خلاقانه اسکلار (Sklar) را دریافت خواهد کرد.
میازاکی که در توکیو ژاپن به دنیا آمده، در کارنامه حرفه‌ای خود فهرستی چشمگیر از فیلم‌ها و همچنین جوایز و نامزدی‌ها را دارد. از جمله دیگر فیلم‌های او می‌توان به «قلعه متحرک هاول»، «پونیو» و «باد برمی‌خیزد» اشاره کرد که سال ۲۰۱۳ نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال شد.
علاوه بر این، میازاکی سال ۲۰۱۴ وارد تالار مشاهیر کمیک‌های ویل آیزنر شد و به خاطر یک عمر دستاورد حرفه‌ای یک اسکار افتخاری دریافت کرد. جدیدترین فیلم او یعنی «چطور زندگی می‌کنی؟» سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.
فیل هتما رییس رایمن آرتس گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که هایائو میازاکی افسانه‌ای دریافت‌کننده بعدی جایزه بینش خلاقانه اسکلار خواهد بود. آثار خارق‌العاده او باعث پیشبرد هنر داستان‌سرایی بصری بوده‌اند و در حالیکه الهام‌بخش همه ما شده‌اند، روی کل ژانر انیمیشن اثر گذاشته‌اند».
او اضافه کرد: «نمی‌توانم هیچ فرد دیگری را تصور کنم که تا این حد با قدرت نمایانگر اساس بینش خلاقانه‌ای باشد که این جایزه از آن تجلیل می‌کند».
جایزه اسکلار که به افتخار بنیان‌گذاران رایمن آرتس یعنی مارتی و لیا اسکلار نام‌گذاری شده، امسال برای دومین بار اهدا می‌شود. سال گذشته کوین فایگی رییس مارول استودیو این جایزه را از آن خود کرده بود.
مراسم شام و برنامه‌های رایمن آرتس امسال روز جمعه بیست‌وپنجم اکتبر برگزار می‌شود و عموم مردم هم می‌توانند برای شرکت در آن بلیت تهیه کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین