تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج: تلاش می کنیم تا دو سال آینده بخشی از فاز اول خط ۲ قطار شهری کرج حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره برداری برسد.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۵۰۴
قرارداد خرید ۱۲۰ واگن برای قطار شهری کرج منعقد شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی کمالی زاده در حاشیه بازدید از کارخانه واگن سازی ایرکو در زنجان اظهار داشت: قرارداد خرید ۱۲۰ واگن به منظور تامین تجهیزات مترو کرج با این شرکت منعقد شد و رایزنی های لازم برای خرید دو رام قطار (هر رام دارای هشت واگن) صورت گرفت.
وی ارزش هر واگن را حدود یک میلیون یورو اعلام کرد و گفت: مقرر شده است تامین مالی آن در قالب فاینانس و با بهره گیری از کمک دولت و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام شود.
شهرداری کرج ادامه داد: با تامین مالی صورت گرفته و فروش اوراق مشارکت به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته و ۴۰۰ میلیارد تومان در سال جاری، تلاش می‌ شود تا دو سال آینده بخشی از فاز اول خط ۲ مترو کرج، حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره‌برداری برسد.
کمالی زاده با اشاره به اینکه برای شروع، در اختیار داشتن ۴ رام واگن ضروری است، عنوان کرد: به همین منظور به با سفر شهر ابهر ضمن بازدید از خطوط تولید، موضوع خرید ۲ رام (به تعداد ۱۶ واگن) نیز مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است برای خریداری این واگن ها؛ تا کنون ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده و ۲ رام (هر رام دارای ۷ واگن) تحویل شهر کرج شده است
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین