تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
plusresetminus
حزب الله:براساس گزارش روزنامه الریاضیه عربستان، بدنبال حل نشدن مشکل مابین عمر السوما مهاجم مطرح الاهلی و برانکو ایووانکوویچ سرمربی این تیم، ستاره سوریه ای خواهان جدایی از تیم عربستانی شد.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۴۷۹
دعوای برانکو با مهاجم مطرح الاهلی بالا گرفت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، الریاضیه در گزارش خود نوشت: مطابق اظهارات منابع داخلی و موثق باشگاه، مشکل به وجود آمده مابین برانکو و سوما پیش از دیدار سه شنبه شب الاهلی مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا همچنان به قوت خود باقی است.

این منابع تایید کرده اند که مدیران باشگاه در جلسه تمرینی روز گذشته موفق به مرتفع کردن مشکل نشده و قصد دارند بار دیگر برای پایان دادن به اختلافات امروز جلسه ای برگزار کنند.

این در حالی است که مهاجم سوریه ای پیشنهادی قابل توجه از سوی یکی از باشگاه های حاشیه خلیج فارس دریافت کرده و احتمال جدایی وی از الاهلی قوت گرفته است.

سرمربی کروات و پیشین پرسپولیس که دومین بازی رسمی خود را در الاهلی تجربه می کرد، در حالی که تیمش در بازی برگشت مقابل الهلال به شدت نیاز به گل داشت بهترین و سرشناس‌ترین بازیکن تیمش را نیمکت نشین کرد و در دقیقه ۷۰ او را به بازی فرستاد.

السوما نیز در واکنش به این تصمیم از کوره در رفت و پیش از ورود به میدان پیراهن الاهلی را بر زمین کوبید؛ تصویری که بلافاصله در شبکه های مجازی دست به دست شد و واکنش های متفاوتی را از سوی هواداران به همراه داشت.

برانکو در دوران حضور در پرسپولیس به شدت نسبت به مسائل انضباطی وسواس به خرج می داد و چندین بازیکن را نیمکت نشین ساخت.
منبع : الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین