تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: نرخ مصوب مرغ در ستاد تنظیم بازار 12 هزار و 900 تومان است ولی در حال حاضر هر کیلو مرغ 15 هزار تومان و حتی بیشتر به فروش می‌رسد.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۴۶۴
کاهش 8 هزار تومانی قیمت گوشت قرمز/مرغ همچنان در نوسان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس وحیدی  اظهار کرد: متاسفانه طی چند هفته اخیر شاهد عرضه گوشت مرغ با قیمتی بیشتر از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار هستیم.
وی ادامه داد: نرخ مصوب مرغ در ستاد تنظیم بازار 12 هزار و 900 تومان است ولی در حال حاضر هر کیلو مرغ 15 هزار تومان و حتی بیشتر به فروش می‌رسد.
این مسئول با اشاره به علت گرانی مرغ توضیح داد: بیشتر مرغ مصرفی البرز از استان‌های دیگر وارد می‌شود و همین امر نظارت بر قیمت عرضه را تا حدی مشکل می‌کند.
وحیدی با اشاره به افزایش قیمت تمام شده مرغ برای مرغداری‌ها افزود: با توجه به اینکه هر کیلومرغ با قیمت تمام شده 15 هزار و 600 به دست عامل فروش می‌رسد، امکان عرضه آن به مصرف کننده با قیمت ستاد تنظیم بازار وجود ندارد.
وی اظهارکرد: برای خروج از این وضعیت تصمیم گیرندگان ستاد تنظیم بازار باید به درستی برنامه ریزی درستی کنند تا قیمت اقلام پرمصرفی چون گوشت قرمز و مرغ از ثبات نسبی برخوردار شود.
وی در پاسخ به اینکه آیا احتمال ارزان شدن قیمت مرغ در روزهای آینده وجود دارد، افزود: باید امیدوار باشیم با پایان فصل گرما شاهد افزایش میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان باشیم تا از این طریق به سمت تعدیل در قیمت مرغ پیش برویم.
این مسئول تصریح کرد: البته ایجاد تعادل در میزان عرضه و تقاضا هم می‌تواند در متعادل سازی قیمت مرغ موثر باشد.
وحیدی در ادامه با اشاره به وضعیت عرضه گوشت قرمز اشاره کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین گوشت قرمز نداریم و طی روزهای اخیر شاهد کاهش تا هشت هزار تومانی قیمت گوشت قرمز بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر هر کیلو گوشت قرمز(گوساله) در بازار با قیمت 84 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین