تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت:‌ ایران مقتدرانه از منافع ملی خود در آب‌های سرزمینی و هرجا که منافع ملی اقتضا کند دفاع می‌کند و در این خصوص با کسی شوخی ندارد.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۳۷۰
در دفاع از آب‌های سرزمینی با کسی شوخی نداریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تبریک سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه، گفت: 23 مرداد ماه به عنوان سالروز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است اما آنطور که باید و شاید این «روز عزیز» مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه زمانی اسرائیل غاصب در جنگ شش روزه کشورهای عربی را درهم کوبید، گفت: حزب الله لبنان به عنوان یک جنبش شیعی کوچک کار خود را آغاز کرد اما با نصرت الهی و ایمان و اعتقاد راسخ رهبرانش،  این جنبش امروز تبدیل به یک قدرت بازدارنده برای لبنان و حتی منطقه شده است.
وی با بیان اینکه به نظرمن امنیت لبنان امروز به دلیل اقتدار حزب الله است، گفت: اگر حزب الله نبود اسرائیل غاصب امنیت لبنان را به مخاطره انداخته بود.
سردار جلالی با تمجید از شجاعت و رهبری هوشمندانه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بصیرت، شجاعت، قاطعیت و ایمان به نصرت الهی، سیدحسن نصرالله را تبدیل به مرد اول جهان عرب کرده است.
وی با تاکید بر اینکه جریان مقاومت پیروز جنگ اراده هاست، گفت: دشمن تلاش دارد تا عنصر مقاومت و ایستادگی ملت‌های منطقه را تضعیف کند و خود را دست برتر نشان دهد در حالی که واقعیت چیز دیگری است.
سردار جلالی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روند تحولات منطقه‌ای برهم خورده و معادلات به نفع ملت‌های آزاده و به ضرر استکبار جهانی در حال پیشروی است، افزود: به نظر ما اسرائیل غاصب مظهر تروریسم سازمان یافته، خباثت و ظلم و ستم بر مردم منطقه است و  تنها توانایی این رژیم «کودک کشی»است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر حضور ناوهای اسرائیلی در خلیج فارس تحت ائتلاف آمریکا، گفت: ایران مقتدرانه از منافع ملی خود در آب‌های سرزمینی و هرجا که منافع ملی اقتضا کند دفاع می‌کند و در این خصوص با کسی شوخی ندارد.
سردار جلالی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها به دنبال برهم زدن امنیت خلیج فارس هستند، گفت: ایران به دنبال توسعه امنیت جمعی در منطقه است و این مهم را در چارچوب همکاریهای مشترک با همسایگان در راستای منافع مشترک تلقی و در همین چارچوب پیگیری می‌کند.
این فرمانده ارشد نظامی با تاکید بر اینکه اسرائیل غاصب، منبع ناامنی در جنوب غرب آسیاست، گفت: حال چگونه این مولود نامشروع قرار است امنیت در خلیج فارس را تامین کند؟! البته اگر دشمنان به دنبال جنگ افروزی هستند بدون شک از سربازان دلیر ما پاسخ محکم و کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد چنانکه پیش از این اقتدار ما را دیدند.
وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها اگر واقعا توانایی تامین امنیت دارند به نظرم در گام نخست امنیت خود را در برابر رزمندگان مقاومت در فلسطین و لبنان و ... تامین کنند!
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان تاکید کرد: استنباط ما این است که آمریکا در تشکیل یک ائتلاف واقعی در منطقه علیه ایران شکست خواهد خورد و در مقابل آن ائتلاف ملت های آزاد منطقه تحت لوای مقاومت امنیت جنوب غرب آسیا را تامین می کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین