تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
plusresetminus
حزب الله:مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه عدم صعود این تیم در لیگ قهرمانان آسیا از دبی کلید خورد، گفت: باخت به الاتحاد پایان ذوب آهن نیست و ما بازهم حرف برای گفتن خواهیم داشت.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۳۵۹
باخت به الاتحاد پایان ذوب آهن نیست/استادیوم ما مورد تایید AFC است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعید آذری  با اشاره به شرایط تیم ذوب آهن در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان، بر لزوم حل مشکلات فنی تا شروع لیگ برتر  تاکید کرد. مشروح گفتگوی آذری در ادامه می آید:
* خبرگزاری مهر - در دو بازی مقابل الاتحاد عربستان شکست خوردید. ارزیابی‌تان از این دو باخت چیست؟
- سعید آذری: مقابل الاتحاد «از یک سوراخ دوبار گزیده شدیم» و نتوانستیم از گلی که زدیم حفاظت کنیم. در بازی برگشت توانستیم گل تساوی را بزنیم و به بازی برگردیم اما اتفاق بدی رخ داد و به آن شکل گل دوم را خوردیم. به هر حال فوتبال همین است. وقتی تمرکز داشته باشید و اشتباه کمتر باشد، تیم موفق می شود. در بازی برگشت یک گل ما آفساید اعلام شد. شانس هایی هم برای گلزنی داشتیم ولی باید بپذیریم که باید قوی تر باشیم.
* خط دفاع ذوب آهن در هر دو بازی اشتباهات زیادی داشت. چرا برای این مشکل راهکاری اندیشیده نشد؟
- هنوز بعد از بازی جلسه ای با آقای منصوریان نداشته ام. صلاح نیست بلافاصله بعد از هر بازی چه برد و چه باخت با سرمربی صحبت شود. ما هر هفته دوشنبه جلسه ای با سرمربی برای گرفتن گزارشات فنی داریم. به هر حال هر تجربه ای، هزینه ای هم دارد چه مثبت چه منفی.
* قبول دارید خط دفاعی شما تمرکز نداشت؟
- بله، موافقم و امیدوارم که این بحث اصلاح شود. اگر این رویه ادامه دار باشد به مشکل می خوریم. از تمام کسانی که دلشان شکست و عاشقانه نتایج ذوب آهن را دنبال می کنند معذرت خواهی می کنم. همچنین از بازیکنان، کادر فنی، هواداران و مدیران کارخانه بخصوص آقای یزدی زاده تشکر می کنم که از تیم حمایت کردند. باید یک نکته را هم مدنظر داشت. تیم ما با انجام دو بازی سنگین وارد لیگ می شود و دو هفته از سایر تیم ها جلوتر است.
* البته باخت شما به الاتحاد بازتاب مثبتی در کشور نداشت.
- در کشور ما یک هفته برنده باشید، می شوید بهترین مدیر و مربی. مدیریت و ثبات در فوتبال ایران به یک توپ فوتبال بستگی دارد. آنهایی که باید بفهمند، می دانند که اتفاقات خوبی در ذوب آهن افتاده است. تیم ما در پنج، شش سال گذشته جزو تیم های خوب ایران بوده و در لیگ قهرمانان شرکت کرده است. درآمد خوبی از آسیا داشتیم و زیر ساخت ها هم توسعه یافته است. باخت به الاتحاد پایان دنیای ذوب آهن نیست و بازهم حرف برای گفتن خواهیم داشت. یکی از اتفاقات خوشحال کننده برایمان این بود که کریسانتوس مهاجم جدیدمان توانست یک گل بزند و یک شانس خوب گلزنی دیگر هم داشت. این بازیکن برای اولین بار به صورت رسمی برایمان بازی کرد و عملکرد خوبش امیدوار کننده بود.
* یکی از بازیکنان سابق ذوب آهن گفته بود این تیم نسبت به گذشته پسرفت کرده است. آیا این موضوع را قبول دارید؟
- از یک جهت حق با او است؛ زمانی که این بازیکن با ذوب آهن نایب قهرمان آسیا شد، این باشگاه ۳۰ میلیون دلار پول داشت اما الان ذوب آهن ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار پول دارد. با این پول و مبلغ چطور باید از پس تیم هایی که ۴۰ میلیون دلار هزینه کرده اند، بر بیاییم؟ انتقادات باید منصفانه باشد. حرف کسانی که با انصاف نقد می کنند و چشم به جایگاهی ندارند، را روی چشم می گذاریم. حواسمان هست که چه کسانی به چه دلایلی انتقاد می کنند. در هر صورت بابت باخت به الاتحاد عذرخواهی می کنم و شاید بنده مقصر این باخت باشم. نمی خواهم آنرا گردن کسی بیاندازم. بنده سه هفته پیش گفته بودم که شانس صعود ذوب آهن ۲۰ درصد است چون واقعیت ها را از نزدیک می بینم. مطمئنا ذوب آهن حرف های زیادی برای گفتن دارد.
* روز گذشته اعلام شد شرایط ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای بازی های لیگ مناسب نیست و ذوب آهن باید هفته اول در یک ورزشگاه دیگر از سایپا میزبانی کند.
- چطور استادیومی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شده بود و تا همین دو ماه پیش مسابقات آسیایی در آن برگزار می شد، از سوی سازمان لیگ تایید نشده است؟ داستان تایید استادیوم ما از سوی AFC و رد شدن آن از سوی سازمان لیگ مثل همان ماجرای مولانا و شمس است که روی آب راه می رفتند. تمام استانداردهای AFC در ورزشگاه فولادشهر وجود دارد. بازی ما با سایپا در هفته اول پرتماشاگر نیست و می توانیم میزبان باشیم. البته بازهم می گویم که مسئله دیگری پشت این موضوعات قرار دارد و ماجرا فراتر از این حرف هاست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین