کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انصاری‌فرد:

نمی‌دانم تاج چرا اصرار دارد یک مدیر ناموفق همه جا باشد!/ نمی‌خواهم بگویم او چرا روی آمدن ساکت اصرار داشت!

تسنیم , 23 مرداد 1398 ساعت 12:22

حزب الله:محمدحسن انصاری‌فرد، رئیس مستعفی کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: نمی‌دانم تاج چه فکری می‌کند که این همه کار را بر دوش کسی می‌گذارد که کارنامه ناموفقی دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدحسن انصاری فرد، رئیس مستعفی کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اظهار داشت: از بابک معصومی بازیکن سابق تیم ملی یاد می‌کنم که هشتمین سالگرد وفات اوست و مراسم خوبی در کرج برگزار و از خانواده او دلجویی شد. جا دارد از علی کریمی که کمک‌های شایانی کرده بود نیز تشکر کنم.
وی درباره نقش حضور محمدرضا ساکت در استعفایش از ریاست کمیته فنی فوتسال توضیح داد: روز اولی که برای فوتسال و فوتبال ساحلی دعوت شدم سال گذشته بود و خیلی‌ها گفتند این پست ویژه‌ای برای تو که مدیرعامل راه‌آهن و پرسپولیس بوده‌ای نیست، اما من گفتم دوست دارم کار کنم. صحبت خوبی هم با آقای تاج داشتم و من هفت نفر از بهترین متخصصان این رشته را به تاج معرفی کردم. گروه خیلی خوب، متخصص و توانمندی معرفی و بلافاصله احکام آنها زده شد و هشت تا 9 جلسه چالشی خوب برگزار کردیم. شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال همیشه می‌گفت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی چقدر دارد خوب کار می‌کند.
رئیس مستعفی سازمان لیگ فوتسال یادآور شد: کفاشیان که بازنشسته شد به من پیشنهاد دادند جای ایشان قرار بگیرم. تاج هم اصرار داشت همه چیز فوتسال در سازمان فوتسال کشور خلاصه شود و مدیریت با من باشد، اما این اتفاق نیفتاد و من هم اصراری نداشتم.
انصاری‌فرد که با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما صحبت می‌کرد درباره این بخش از بیانیه‌اش که تغییرات صورت گرفته را باعث تضعیف فوتبال می‌داند، اظهار کرد: من اعتقاد دارم وقتی زیرمجموعه‌ای در فدراسیون فوتبال خوب کار می‌کند و بدون حاشیه و سالم جلو می‌رود، باید مدیریت آن تقویت شود نه تضعیف! مجموعه فوتسال، کمیته فنی و لیگ فوتسال که جابری دبیر سازمان لیگ فرد قانونمند و دقیقی است و برنامه‌ها را خیلی خوب اجرا می‌کرد، همگی به خوبی داشتند جلو می رفتند. سازمان صداوسیما و شبکه ورزش همکاری خوبی با ما داشتند و مسابقات‌مان به صورت زنده پخش می‌شد، پرداخت‌ها به خوبی انجام می‌شد، در حالی که قبلاً چک داده می‌شد. امسال بهترین نوع توپ را وارد کردیم و در کل مجموعه‌ای داریم که خوب و دقیق کار می‌کند.

وی درباره کارشکنی‌هایی که به آنها اشاره کرده بود، تصریح کرد: نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم، اما بعد از پیامی که به تاج دادم، فشارها روی من بیشتر شد و افرادی که خط می‌دادند عرصه را به من تنگ کردند.
رئیس مستعفی سازمان لیگ فوتسال تأکید کرد: خوشبختانه مسابقات فوتسال خیلی خوب برگزار می‌شود و علی‌رغم جنجال‌ها و حواشی سال‌های گذشته، اکنون مدیران باشگاه‌ها و بازیکنان و... هم همکاری خوبی با ما دارند.
انصاری‌فرد در بخش دیگری از این گفت‌وگو یادآور شد: وقتی تاج سه جلسه برای یک کاسه کردن سازمان فوتسال برگزار کرد، در جلسه آخر گفت ساکت باید به کمیته فنی بیاید من هم گفتم کمیته ما افراد متخصص هستند و این موضوع برای من حاشیه می‌شود. فردای روز جلسه هم به او در واتساپ پیام دادم که به صلاح خودم و مجموعه فوتسال نمی‌دانم که ایشان بیاید. اعضا هم همین نظر را داشتند، اما تاج اصرار داشت. من 15 تیر به تاج گفتم اگر ساکت بیاید من قطع همکاری می‌کنم. او پیام مرا خواند و جواب نداد، اما شنیدم این طرح را در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح کرده است تا من را اجبار کنند حضور ساکت را بپذیرم. در حالی که در کمیته‌ها همیشه روال این است رئیس یک نفر را پیشنهاد می‌دهد.
وی با بیان اینکه «دوست داشتم کارم را ادامه بدهم، چون خیلی موفق بودیم و همه متخصص بودند.»، اذعان کرد: نمی‌خواهم بشکافم که چرا تاج روی حضور ساکت اصرار داشت.
رئیس مستعفی کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که احتمالاً تاج به شما اعتماد نداشته که گفته است ساکت حتماً باشد، گفت: روز اول اصلاً این صحبت‌ها نبود. شاید بعداً به این نتیجه رسیده‌اند. من خیلی دوست داشتم کارم را ادامه دهم. شب گذشته هم تاج زنگ زد و گفت چرا این کار را کردی و من هدفم چیز دیگری بود و چون ساکت در سازمان تیم‌های ملی است قصد داشتیم برای هماهنگی اردوها ایشان را بیاوریم که من گفتم البته می‌شد در فضای دیگری این کار را کنند، نه اینکه وارد کمیته فنی شوند. با این حال من با تصمیمی که با مشورت دوستان برای استعفا گرفتم، فکر می‌کنم این استعفا کاملاً درست بود و به صلاح ندانستم که آقای ساکت وارد فوتسال شود.
انصاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که «مگر ساکت زیر مجموعه شما نمی‌شد و چرا استعفا دادید؟»، گفت: روال کار قانونی این است رئیس کمیته نفر پیشنهاد می‌دهد و رئیس فدراسیون موافقت می‌کند. بنابراین من باید پیشنهاد می‌دادم. من جلوی اجبار آنها ایستادگی کردم. الان هم انعکاس حضور ایشان در جامعه فوتبال کاملاً مشخص است.
رئیس مستعفی سازمان لیگ فوتسال افزود: جبهه‌ای علیه من در فوتسال بود. فوتسال داشت مستقل کار می کرد و کارش را خوب انجام می داد و از زیر سلطه کسانی که ماموریت و مشغله‌های زیادی در فدراسیون دارد، خود را بیرون کشیده بود، اما نمی‌دانم تاج چه فکری می‌کند که این همه کار را بر دوش کسی می‌گذارد که کارنامه ناموفقی دارد و اصرار اینکه همه جا باید ایشان باشد برای چیست؟ ولی به خاطر همین موضوع من علیرغم اینکه کارم را دوست داشتم، نماندم، چون اینکه در فوتسال که به خوبی داشت کار می کرد دخالت کنند قابل قبول نیست.
انصاری‌فرد درباره حضور مربیان خارجی در ایران گفت: یک سری مربیان هستند که در سطح خاص کار می‌کنند، مثل ناظم الشریعه یا یحیی گل محمدی که به هر تیمی رفته جوان گرایی کرده و تیم را متحول کرده و به رده های بالا رسیده است. جواد نکونام و... هم از این طیف هستند، اما تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال خاص هستند و مربی ایرانی برای آنها جواب نمی دهد.


کد مطلب: 204328

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/204328/نمی-دانم-تاج-چرا-اصرار-یک-مدیر-ناموفق-همه-جا-باشد-نمی-خواهم-بگویم-او-روی-آمدن-ساکت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com