کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ربیعی در نشست خبری:

نگرانی برای تأمین کالا در یکسال آینده نداریم/ ارز ۴۲۰۰ تومانی به لوازم التحریر اختصاص یافت/ زیر گذر پل گیشا تا پایان سال افتتاح می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان , 23 مرداد 1398 ساعت 12:19

حزب الله:سخنگوی دولت گفت: در یکی از بنادر سه میلیون تن کالا داریم و هیچ نگرانی برای تأمین کالا در یکسال آینده نداریم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن گرامیداشت زنده یاد مرحوم ابوترابی اظهار کرد: درباره موضوع کشت با آب‌های آلوده در جنوب تهران در هیئت دولت بحث شد و مقرر شد کشت با آب آلوده متوقف شود.
سخنگوی دولت گفت: دولت زیان کشاورزان را پرداخت خواهد کرد، همچنین با متخلفانی که نسبت به رهاسازی فاضلاب اقدام کنند، برخورد می‌شود.
ربیعی افزود: شهرداری تهران اقدامات خود را برای سه خط جدید مترو (۸، ۹ و ۱۰) آغاز کرده است، همچنین آقای حناچی شهردار تهران گفت که زیر گذر پل گیشا تا پایان سال افتتاح خواهد شد.
سخنگوی دولت تصریح کرد: رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از بازدید خود از بندر امام خمینی(ره) ارائه کرد، ما در یکی از بنادر سه میلیون تن کالا داریم و هیچ نگرانی برای تامین کالا در یکسال آینده نداریم.
ربیعی با اشاره به پاداش بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان در دو مرحله قطعی است.
سخنگوی دولت افزود: به لوازم التحریر  ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص یافته و قرار شده قیمت کالا بر روی دفتر مشق ثبت شود.
ربیعی گفت: دولت موافق تشکیل وزارت میراث فرهنگی نبوده و نظرش را به مجلس گفته و قطعا بار مالی برای دولت خواهد داشت، اما اگر به تصویب نهایی برسد دولت آن را انجام می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: در جایی که ما نیازمند هستیم و برای وزارت بازرگانی امکان ایجاد آن از وزارت جهاد کشاورزی و صمت بود اما وزارت میراث کمکی نخواهد کرد، آقای امیری مکلف شد اقدامات خود را انجام دهند.
ربیعی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قیمت مرغ و لبنیات گفت: در مورد قیمت مرغ دو ماه مشکل داشتیم، اما قیمت ۱۲۹۰۰ تومان نظر دولت بود که در حال انجام است، جوجه ریزی زیادی انجام شده و تعزیرات هم اقدامات خود را انجام می‌دهد.
سخنگوی دولت درباره برکناری زودهنگام میعاد صالحی رئیس صندوق بازنشستگی تصریح کرد: کمال بی‌انصافی است مدت‌هاست می‌دانیم که این بحث مطرح است و نباید به دستور رئیس جمهور منتسب کنیم. خوانش، خوانش نادرست و غلطی است. از روز‌های اول سازمان‌های نظارتی اعلام کردند که با توجه به ماده قانونی ایشان حائز شرایط نیست و دیوان محسابات این را صریحا اعلام کرده بود.
ربیعی افزود: حتی در دوره‌ای که مرتضوی این‌مقام را کسب کرد دیوان به مدرک تحصیلی او ایراد گرفت؛ این ایراد دستگاه نظارتی بوده است.
سخنگوی دولت اذعان کرد: دولت از امنیت سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند و قائل به نگاه امنیتی نسبت به این سازمان‌ها نیست.
ربیعی گفت: دولت با هرگونه نگاه امنیتی به این سازمان‌ها ها مخالف است و همه تلاش خود را برای اینکه تصمیم درست و قضاوتی عادلانه انجام شود و بر اساس استاندار‌های که از جاسوسی مطرح است عمل شود، به کار می‌گیرد، اما تصمیم‌گیری نهایی بر عهده قوه قضاییه و قاضی محترم است.
سخنگوی دولت تصریح کرد: قوه مجریه ضمن حمایت از اقدامات قوه قضائیه، بر لزوم دقت در رعایت حقوق شهروندی تاکید دارد.


کد مطلب: 204326

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/204326/نگرانی-تأمین-کالا-یکسال-آینده-نداریم-ارز-۴۲۰۰-تومانی-لوازم-التحریر-اختصاص-یافت-زیر-گذر-پل-گیشا-پایان-سال-افتتاح-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com