کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر خوش باشگاه استقلال درمورد حواشی اخیر

ایرنا , 23 مرداد 1398 ساعت 12:07

نایب ریس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استراماچونی با استقلال قرارداد دارد و به طور حتم هدایت این تیم را در لیگ نوزدهم بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی فصل جدید روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.


 «اسماعیل خلیل زاده» روز سه شنبه در خصوص احتمال فسخ قرارداد «آندره آاستراماچونی » با باشگاه استقلال اظهار داشت: این که روزنامه اسکای اسپورت ایتالیا چنین گزارشی را نوشته باشد از آن بی خبر هستم اما با جرات می گویم چنین چیزی به دور از واقعیت است.

وی افزود: استراماچونی با استقلال قرارداد دارد و به طور حتم هدایت این تیم را در لیگ نوزدهم بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی فصل روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اختلاف نظر در هر مجموعه ای طبیعی است و استراماچونی بابت اتفاقاتی که برای میلیچ به وجود آمد ناراحت بود اما همه چیز برطرف شد و مساله خاصی وجود ندارد.

خلیل زاده تصریح کرد: با هماهنگی های که صورت گرفته میلیچ ظرف 48 ساعت آینده وارد ایران خواهد شد و پس از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی با استقلال قرارداد همکاری خواهد بست.

وی تاکید کرد: به طور حتم تمام تلاش مجموعه استقلال این است تیم به بهترین شکل ممکن آماده و بتواند با حمایت هواداران بهترین نتایج را در لیگ نوزدهم کسب کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: متاسفانه برخی ها دوست دارند استقلال را به حاشیه ببرند و توصیه من به هواداران این است به شایعات توجه نکرده و از تیم محبوبشان حمایت کنند.


کد مطلب: 204323

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/204323/خبر-خوش-باشگاه-استقلال-درمورد-حواشی-اخیر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com