کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره رسانه‌های اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج معرفی شد

پایگاه خبری کرج امروز , 23 مرداد 1398 ساعت 10:33

حزب الله:طی حکمی، علیرضا عطایی راد به عنوان رییس اداره رسانه‌های اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج منصوب شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر اشتری مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در مراسم معارفه رییس اداره رسانه‌های این اداره کل، اظهار کرد: به واسطه وظایف متعددی که برای اداره کل ارتباطات شهرداری تعریف شده، انتظارات از این مجموعه بالا است و امیدواریم با تغییرات ایجاد شده، گام‌های جدی برای ارتقای کمی و کیفی عملکرد بخش‌های مختلف به ویژه اداره رسانه ها برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه به دنبال افزایش انضباط اداری و ارتقای بهره وری پرسنل روابط عمومی هستیم، افزود: بدون همکاری پرسنل، اهداف پیش بینی شده هیچ سازمانی به درستی محقق نمی شود، بر این اساس انتظار می رود همکاران روابط عمومی به ویژه اداره رسانه‌ها با دقت نظر و حساسیت بیشتری به وظایف خود عمل کنند.
این مسئول با بیان اینکه رسانه یکی از دغدغه‌های  مجموعه مدیریت شهری کرج است، ابراز کرد: شهردار و شورا نگرش خاصی به جایگاه رسانه دارند که همین امر مسئولیت اداره رسانه‌های روابط عمومی را دو چندان می‌کند.
عملکرد اداره کل ارتباطات شهرداری کرج رضایت بخش است
 رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نبز ضمن قدردانی از عملکرد مناسب اداره کل ارتباطات گفت: این اداره کل طی چند ماه گذشته، در انتشار اخبار سازمان‌ها و مناطق مختلف عملکرد مناسبی داشته و امیدواریم با تغییرات ایجاد شده، این تعامل افزایش یابد.
پیمان بضاعتی پور توضیح داد: سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری خود را از مجموعه روابط عمومی جدا نمی‌داند و به فراخور وظایف تعریف شده و امکاناتی که در اختیار دارد، برای درخشش بیشتر این مجموعه تلاش می‌کند.
گفتنی است؛ رضا عطایی با مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات، پیش از این به عنوان رییس اداره اموال شهرداری کرج و مسئول امور اداری معاونت خدمات شهر فعالیت داشته است.
در این مراسم از زحمات حامد احسانی نژاد به عنوان رییس سابق اداره رسانه‌های این مجموعه قدردانی شد.


کد مطلب: 204309

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/204309/رییس-اداره-رسانه-های-کل-ارتباطات-امور-بین-الملل-شهرداری-کرج-معرفی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com