کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیش از ۲۰۰ درصد از بودجه عوارض خودرو محقق شده است

پایگاه خبری کرج امروز , 23 مرداد 1398 ساعت 10:33

حزب الله:معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج: طی چهار ماه اول امسال 203 درصد از بودجه عوارض خودرو به عنوان یکی از منابع درآمدهای پایدار شهرداری محقق شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی سلطانی مقدم  به وضعیت وصول عوارض خودرو طی چهار ماه اول امسال اشاره کرد و افزود: در این بخش منطقه ۱ با جذب ۱۵۵ درصد، منطقه ۵ با جذب ۱۵۱ درصد و منطقه ۴ با جذب ۱۰۱ درصد، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
وی همچنین به وضعیت دریافت عوارض نوسازی به عنوان بخش دیگری از عوارض پایداری شهری اشاره کرد و گفت: شهرداری کرج طی مدت مذکور موفق به وصول ۶۱ درصد از عوارض شده که در این بخش منطقه ۳ با ۹۵ درصد، منطقه ۸ با ۸۷ درصد و منطقه ۱ با ۷۰ درصد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
این مسئول میزان جذب بودجه در عوارض اصناف را هم ۷۱ درصد اعلام کرد و توضیح داد: در این بخش مناطق ۴، ۷ و ۱ به ترتیب با کسب ۹۰، ۹۰ و ۸۱ درصد از این بودجه، رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در ادامه از جذب ۸۱ درصدی عوارض پروانه و مازاد بر تراکم خبر داد و گفت: منطقه ۴ با جذب ۱۳۶ درصد، منطقه ۱۰ با جذب ۱۲۹ درصد و منطقه ۷ با جذب ۸۳ درصد رتبه های اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
سلطانی مقدم با اشاره به جذب ۸۱ درصدی بودجه در بخش جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ و کسب رتبه های اول تا سوم از سوی مناطق ۴، ۶ و ۱ در این بخش، به جذب ۱۸۱ درصدی بودجه در بخش جرائم کسری پارکینگ اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز به ترتیب مناطق ۷، ۲ و ۴ رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


کد مطلب: 204308

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/204308/بیش-۲۰۰-درصد-بودجه-عوارض-خودرو-محقق-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com