تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
plusresetminus
حزب الله:مطالعات احداث زیرساخت های استفاده از انرژی های نو، برقراری نظام یکپارچه مدیریت اسناد فنی و مالی پروژه ها، خرید لوله کلکتور، اجرا و نظارت کارگاهی طرح ساماندهی حاشیه جاده قزلحصار (نهر سیاه جوی)، خرید انواع لوله های سیستم هدایت آب های سطحی در اجرای کلکتورهای سطح شهر برخی از این پروژه ها را شامل می شود.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۳۰۴
اختصاص ۳۶ ردیف از طرح های اولویت دار شهرداری کرج به معاونت فنی و عمرانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عسگر نصیری  با بیان این مطلب افزود: این ۳۶ ردیف، ۱۹ درصد از طرح های اولویت دار امسال را تشکیل می دهد.
وی بودجه این معاونت را برای سال جاری ۳۲۳ میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: مطالعات  احداث زیرساخت های استفاده از انرژی های نو، برقراری نظام یکپارچه مدیریت اسناد فنی و مالی پروژه ها، خرید لوله کلکتور، اجرا و نظارت کارگاهی طرح ساماندهی حاشیه جاده قزلحصار(نهر سیاه جوی)، خرید انواع لوله های سیستم هدایت آب های سطحی در اجرای کلکتورهای سطح شهر برخی از این پروژه ها را شامل می شود.
این مسئول گفت: طراحی، خرید لوله، اجرا و نظارت هدایت آب های سطحی خیابان شهید بهشتی و خیابان های منشعب، خدمات مهندسی و خرید لوله و احداث کلکتور اخترآباد – ولیعصر(عج) مهرشهر(فاز اول)، اجرای ادامه کلکتور خیابان استقلال و ترمیم و درزگیری معابر نیز به عنوان بخش دیگری از پروژه های اولویت دار معاونت فنی و عمرانی در سال جاری به شمار می آید.
به گفته معاون شهردار کرج، تکمیل پارکینگ طبقاتی ساختمان ستاد شهرداری، خدمات مهندسی و احداث پارکینگ سطح شهر به تعداد پنج باب، خرید ، حمل، تراش، پخش و روکش لکه گیری و اجرای آسفالت در کنار طراحی و اجرای پیاده راه آزادی نیز در این لیست قرار می گیرد.
احداث تقاطع غیرهمسطح حصارک، تکمیل مصلی مرکز، تهیه طرح و اجرای احداث پارک موزه دفاع مقدس نیز در زمره طرح های معاونت فنی و عمرانی در سال جاری قرار دارد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج تعریض جاده چالوس و تکمیل زیرگذر تقاطع غیرهمسطح میدان شهید آجرلو را نیز به عنوان دیگر طرح های اولویت دار معاونت فنی و عمرانی عنوان کرد.
لازم به ذکر است در سال جاری، ۱۱۰ طرح به عنوان طرح های اولویت دار مدیریت شهری معرفی شده که ۸۰ درصد بودجه شهرداری را به خود اختصاص داده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین