کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دادستان کرج:

استان البرز در اجرای قانون حقوق عامه رتبه برتر کشور را دارد

مهر , 23 مرداد 1398 ساعت 10:21

حزب الله:معاون دادستان کرج گفت: استان البرز در اجرای قانون حقوق عامه طی دو سال اخیر جزو رتبه های برتر کشور بوده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد آقایاری عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرج با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های امروز بحث حقوق عامه است، اظهار کرد: این مهم گستره وسیعی از منافع مردم و شهروندان را بر اساس اصل ۱۵۶ قانون شامل می شود و از طریق دادستانی به همه استان ها دستور العمل نظارت و پیگیری حقوق عامه ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: استان البرز در اجرای قانون حقوق عامه طی دو سال اخیر جزو رتبه های برتر کشور بوده است.
معاون دادستان کرج گفت: هر آنچه در شهر که ضرر و آسیب اجتماعی دارد از بهداشت، حمل و نقل، اراضی ملی، تغییر کاربری، آموزش، حریم آب و بستر رودخانه، بستر راه و ستاد تنظیم بازار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز همه شامل حقوق عامه می شوند.
آقایاری در بخش دیگری گفت: لایحه مبارزه با زمین خواری در ۵۰ ماده  در آستانه تصویب است که طی آن هر گونه اقدام ساخت و ساز در بستر رودخانه و کوه ها و هر آنچه در اراضی ملی تا تغییر کاربری ها، حریم و بستر رودخانه  است را شامل خواهد شد و شهر کرج نیز شرایط خاصی را در این زمینه دارد.
وی افزود: شهر کرج تفرجگاه محسوب می شود این شهرها از بستر کشاورزی عالی و حاصلخیز برخوردار هستند و با این قبیل تغییر کاربری ها به عنوان مدعی العموم ورود پیدا می کنیم.
معاون دادستان کرج افزود: در خصوص ساخت و ساز در یک منطقه جاده کرج - چالوس، ادارات متعددی از آب، راه، مناب طبیعی، جهاد و محیط زیست باید همپوشانی داشته و از تجهیزات دستگاه متبوع در پیشگیری استفاده کنند زیرا هرگونه اغماض موجب هزینه های هنگفت می شود.
آقایاری در بخش دیگری نیز به راه اندازی شعبه تخلفات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به جد هر گونه فعالیت در کانال ها و شبکه های اجتماعی مجاز و غیرمجاز رصد می شود.


کد مطلب: 204300

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/204300/استان-البرز-اجرای-قانون-حقوق-عامه-رتبه-برتر-کشور

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com