تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
plusresetminus
حزب الله:«رابرت دنیرو» در فیلمی از سینمای مستقل به نام «پس از تبعید» در کنار «شیا لبوف» مقابل دوربین می‌رود.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۲۹۰
«رابرت دنیرو» در «پس از تبعید»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در این فیلم «دنیرو» در نقش پدر «شیا بلوف» بازی می‌کند و «جاشوا مایکل استرن» کارگردانی آن را بر اساس فیلمنامه‌ای از «آنتونی تورن» و «مایکل تووو» بر عهده خواهد داشت. 
«شیا لبوف» در فیلم «پس از تبعید» یک خلافکار سابق است که پس از به قتل رساندن یک فرد بی‌گناه در جریان یک سرقت، حالا از زندان آزاد شده و باید به زندگی قدیمی خود با پدرش (دنیرو) ادامه دهد و برادر کوچترش را از دنیای مواد مخدر و جرم و جنایت نجات دهد. 
«دنیرو» اخیرا بازی در فیلم «مرد ایرلندی» در کنار «آل پاچینو»، «جو پشی» و «هری کیتل» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و هچنین فیلم «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» را با بازی در کنار «خواکین فینیکس» به پایان برده است. 
فیلمبرداری فیلم جدید «پس از تبعید» از ماه نوامبر در فیلادلفیای آمریکا آغاز می‌شود. 
«رابرت دنیرو» که بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد، علاوه بر کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم «پدرخوانده» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» و «گاو خشمگین» از «مارتین اسکورسیزی»، جوایز بهترین بازیگر مرد جوایز گلدن گلوب، شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز، جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره سن‌سباستین، مشارکت چشم‌گیر در صنعت سینما از کارلووی‌واری و ... را نیز دریافت کرده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین