کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر اطلاعات:

عزت ارزشمندترین دارایی ملت ایران است/برخوردقاطع با مفسدان اقتصادی

مهر , 22 مرداد 1398 ساعت 15:57

حزب الله:وزیر اطلاعات با بیان اینکه عزتمندی ارزشمندترین دارایی ملت ایران است، گفت: مردم ما در مقابل تمام جنایات و توطئه‌های دشمنان، راه عزتمندی را در پیش گرفته اند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام سید محمود علوی پیش‌ازظهر سه‌شنبه در شورای اداری سمنان به میزبانی استانداری و با موضوع تودیع و معارفه مدیرکل جدید اطلاعات استان سمنان، بیان کرد: ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی عزت است که امروز به لطف خدا در کشورمان باوجود انواع توطئه‌ها و جنایات ملت ما راه عزت را در پیش‌گرفته است. 
وی بابیان اینکه دشمنان می‌کوشند تا مقابل این راه بایستند، تأکید کرد:  عزت و کرامت مردم ایران اسلامی مقابل تحریم ابرقدرت‌ها از مسیر مقاومت، تقوا و مجاهدت مردم و مسئولان می‌گذرد و این راهی است که در کاهش اثر تحریم‌ها مؤثر است.
عضو کابینه دوازدهم گفت: صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم‌ها است که به حمدالله مردم ایران اسلامی آن را به‌خوبی می‌دانند. 
علوی بیان کرد: خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت‌های مسلمان را تضمین کرده است و لذا باید سختی و دشواری‌ها را به‌عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی باید یکی از اولویت‌ها باشد، افزود: همچنین می‌بایست حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی را به‌خصوص در سطح استان سمنان به‌عنوان یک راهبرد در نظر داشته باشیم.
وزیر اطلاعات بیان کرد: هزینه‌های تحمیل‌شده از تحریم‌های آمریکا و استکبار به تعبیر قرآن همان سختی‌هایی است که پس‌ازآن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد چراکه خداوند می‌فرمایند اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً.
در این نشست مدیرکل جدید اطلاعات استان سمنان معارفه شد که البته اطلاعات مرتبط با این خبر به اصحاب رسانه بیان نشده است.
سفر یک روزه علوی به استان سمنان برای حضور در مراسم معارفه مدیرکل جدید اطلاعات استان برنامه ریزی شده است.


کد مطلب: 204265

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/204265/عزت-ارزشمندترین-دارایی-ملت-ایران-برخوردقاطع-مفسدان-اقتصادی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com