تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به سیاستهای این سازمان‌، گفت: هیچ خط جدیدی به خطوط تاکسیرانی شهر افزوده نمی شود.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۲۵۷
تاکسی جدید به کرج اضافه نمی‌شود/نصب سکو و سایبان در ترمینال‌ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استادکاظمی در خصوص تعداد ترمینال ویژه تاکسی های برون شهری کرج، اظهار کرد: در حال حاضر برای تردد در مسیر کرج - تهران در مناطقی از جمله سه راه رجایی شهر، بلوار شهید چمران، محدوده شرکت آب و فاضلاب استان و یا پایانه شهید سلطانی (مترو) ترمینال هایی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه به دنبال عملیاتی کردن بحث نصب سکو و سایبان در ترمینال های خطوط تاکسیرانی برون شهری برای تغییر وضعیت موجود هستیم، گفت: جانمایی سرویس بهداشتی و  فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی نیز در دستور کار است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی تسهیلات بانکی اختصاص نیافته است، گفت: به همین دلیل تاکسیرانان کرجی استقبال خوبی نداشته و در سال جاری تنها تعدادی انگشت شمار تاکسی جدید وارد ناوگان تاکسیرانی کرج شده است.
استادکاظمی با اشاره به سیاست سازمان‌ حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج مبنی بر اینکه هیچگونه خط جدیدی به خطوط تاکسیرانی این شهر افزوده نشود، گفت: در شرایط کنونی برنامه ای نیز برای افزایش تعداد تاکسی ها نداریم زیرا با افزایش بیشتر تردد تاکسی ها در شهر بر معضلات ترافیکی نیز افزوده می شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی در ناوگان تاکسیرانی کرج وجود دارد که از این تعداد ۷ هزار و ۷۰۰ مورد خطی هستند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اضافه کرد: بیشترین تعداد تاکسی ها در مسیر سه راه رجایی شهر تا خیابان سیزدهم رجایی شهر تردد دارد به گونه ای که حدود ۳۳۰ تاکسی در این خط فعال است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین