کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با شعار «عشق، شادی است»؛

عبدالحسین مختاباد در کاخ سعدآباد کنسرت می‌دهد

مهر , 22 مرداد 1398 ساعت 15:09

حزب الله:عبدالحسین مختاباد خواننده موسیقی ایرانی پس از مدت‌ها دوری از اجراهای زنده تازه‌ترین کنسرت خود را روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه در ایوان عطار مجموعه کاخ سعد آباد تهران برگزار می‌کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عبدالحسین مختاباد خواننده موسیقی ایرانی که طی سال‌های اخیر عمده فعالیت‌های خود متمرکز بر حضور در شورای اسلامی شهر تهران و تدریس در دانشگاه کرده بود روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه کنسرت موسیقی را با شعار «عشق، شادی است» در ایوان عطار کاخ سعد آباد تهران برگزار خواهد کرد.
این خواننده موسیقی ایرانی که در زمان حضورش در شورای اسلامی شهر تهران تصمیم داشت ارکستر فیلارمونیک شهرداری تهران را تاسیس کند، اما این پروژه نیز تا پایان دوره کاری او در شورا به طور کامل فراموش شد، در کنسرت پیش رو تصمیم دارد منتخبی از آلبوم‌های «سیاه مشق» و «سایه دوست» را برای مخاطبانش عرضه کند.
«سیاه مشق» نوزدهمین آلبوم استودیویی عبدالحسین مختاباد است که مرداد ماه سال ۹۵ در خانه هنرمندان ایران رونمایی شد. این آلبوم مشتمل بر ۹ قطعه موسیقایی به آهنگسازی هنرمندانی چون حسن یوسف زمان، صدرالدین مهوان، ایرج امیر نظامی، جهانبخش پازوکی،حبیب الله بدیعی و مجید وفادار است که به علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه شده است.
آلبوم «سایه دوست» نیز یکی از آثار منتخب این خواننده موسیقی ایرانی که سال ۹۱ وارد بازار موسیقی شد، در این آلبوم نیز اشعاری از حافظ شیرازی، امام خمینی (ره)، مهرداد اوستا، شمس مغربی، عبدالجبار کاکایی، هوشنگ ابتهاج به کار گرفته شده است.
تازه ترین کنسرت عبدالحسین مختاباد ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه در ایوان عطار کاخ سعد آباد تهران برگزار می شود.


کد مطلب: 204255

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/204255/عبدالحسین-مختاباد-کاخ-سعدآباد-کنسرت-می-دهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com