تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج گفت: مدیریت شهری به دنبال جلب مشارکت حداکثری اصحاب رسانه برای تبدیل کرج به شهری ایده آل است.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۲۰۲
توسعه شهری، نتیحه تعامل مدیریت شهری و رسانه ها/ قدرت رسانه را دست کم نگیریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی کمالی زاده در حاشیه مراسم قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: نقش اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی در انعکاس وقایع و رویدادهای مختلف، شفاف سازی و آگاه سازی جامعه بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: در جامعه ای که مبتنی بر اصول دموکراسی است ،اصحاب رسانه جایگاه ویژه ای دارند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، به رسالت خود که انتشار اخبار دقیق، صادقانه و بدون نگاه جانبدارانه است، به خوبی عمل می‌کنند.
وی توضیح داد: تعامل اصحاب رسانه با مدیریت شهری باعث می‌شود مدیران با دقت نظر کافی مشکلات شهر را رصد کنند و با مسئولیت پذیری بیشتر برای حل آنها گام بردارند.
این مسئول با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در کنار انتقادات سازنده، عملکرد مثبت مدیریت شهری را منعکس کنند، افزود: با انعکاس عملکرد شورا و شهرداری، شهروندان به این باور می رسند که مدیران شهری به دنبال پیگیری مطالبات به حق آنها هستند و دست از تلاش شبانه روزی برای جلب رضایت آنان برنمی دارند.
وی با اشاره به اینکه با افزایش اعتماد عمومی به مدیریت شهری، میزان مشارکت شهروندان در اداره شهر افزایش می یابد، ابراز کرد: نتیجه این مشارکت چیزی جز افزایش حس هویت شهروندی نیست.
شهردار کرج گفت: مدیریت شهری کرج به دنبال ارتقای جایگاه اصحاب رسانه و خبرنگاران است چون معتقد است دنیای امروز دنیای رسانه است و بدون حمایت و تعامل رسانه‌ها اهداف هیچ سازمان و نهادی به طور کامل محقق نمی شود.
کمالی زاده با بیان اینکه جامعه ما طی سال‌های اخیر با تغییرات زیادی در حوزه  IT مواجه بوده، اظهار کرد: به واسطه دسترسی آسان اقشار مختلف به اینترنت، شرایط دسترسی مردم به اخبار به روز مهیا شده و همه می‌توانند با یک کلیک ساده  اخبار مورد نظر خود را از طریق تلفن همراه مطالعه کنند.
وی اضافه کرد: مدیریت شهری به دنبال جلب مشارکت حداکثری اصحاب رسانه برای تبدیل کرج به شهری ایده آل است و امیدواریم خبرنگاران همچون سالهای گذشته پذیرای این خواسته باشند و در کنار مدیریت شهری برای آبادانی ایران کوچک گام بردارند.
مراسم تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه مدیریت شهری، با حضور اعضای شورای شهر و سایر مدیران شهری ظهر امروز در تالار لوتوس کرج برگزار شد.
منبع : کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین