تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه خیرین حرم‌ساز استان البرز ۲ میلیارد تومان برای کمک متقبل شدند، گفت: به نسبت مدت مشابه سال قبل نذورات مردمی استان البرز ۱۴ درصد رشد داشته است
۰
کد مطلب : ۲۰۴۱۴۱
نذورات مردمی به ستاد عتبات استان البرز ۱۴ درصد رشد یافت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سلیمان شکری در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در دفتر خیرین حرم ساز در کرج برگزار شد، اظهار داشت: علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی جمع‌آوری نذورات مردمی در استان البرز رشد 14 درصدی داشت.
وی افزود: در مجموع عملکرد استان البرز در جمع‌آوری نذورات از سال گذشته بیشتر بوده است.
بیشتر بخوانید
سمنانی‌ها 6 میلیارد تومان به ستاد عتبات عالیات کمک کردند
ستاد عتبات کرج ‌توانایی بازسازی نجف و کربلا را دارد
قزوین| بزرگ‌ترین سازه‌ مسقف زیارتی دنیا توسط ستاد عتبات عالیات کشور ساخته شده است
رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه سال گذشته در صحن حضرت زهرا(س) 150 هزار نفر اسکان داده شدند، بیان کرد: طرح توسعه حرم امامین عسگریین در دستور کار قرار دارد و ساخت حضرت زینب کبری (س) در کربلا هم در دستور کار قرار دارد که این موضوع به ایران واگذار شده است.
شکری با بیان اینکه نذورات اهدایی به ستاد به صورت عام و خاص است،گفت: این موضوع باید ترویج و توسعه یابد و مورد اهتمام قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برنامه برنامه‌های متنوعی برای اربعین حسینی ندارم دیده شده است، گفت: استان البرز با توجه به تعداد مشخص و اعلام شده نسبت به اسکان زائران اربعین حسینی در نجف و کربلا اقدام می‌کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین