تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
plusresetminus
حزب الله:دو فیلم کمپانی دیزنی و فاکس با نام «هنر مسابقه در باران» در آخر هفته ۴۵۰ هزار دلار کسب کردند.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۱۲۲
پیش بینی فروش فیلم‌های "دورا" و "داستان‌های ترسناک"
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در حالی که فیلم هابز و شاو از کمپانی یونورسال انتظار میرفت که در آخر هفته پیروز باشند، فیلم‌های «داستان‌های ترسناکی برای گفتن در تاریکی»، «دورا و شهر گمشده طلا» و «هنر مسابقه در باران» با افتتاحیه خود در پنجشنبه شب این فیلم را از دور خارج کردند.
فیلم داستان‌های ترسناک به تهیه کنندگی دل ترو توانست در 2500 سالن نمایش بیش از  2 میلیون دلار در افتتاحیه پایان هفته خود کسب کند. این فیلم که توسط کمپانی CBS  و EONE تولید شده و درجه سنی PG-13 را دارد انتظار می‌رود که در فروش اولین هفته خود بین 18 تا 20 میلیون دلار فروش کند. این فیلم که توسط  André Ovredal کارگردانی شده بر اساس سری کتاب‌های محبوب Alvin Schwartz ساخته شده است.
دورا فیلم کمپانی پارامونت که در سایت راتن تویمتوز 70 درصد امتیاز کسب کرده 1 میلیون و 25 هزار دلار بدست آورد. این فیلم که بر اساس نمایش‌ محبوب بچه‌ها در تلویزیون ساخته شده توسط James Bobin کارگردانی شده و در آن بازیگران فیلم ترانسفورمز مانند Isabela Moner در نقش کاوشگر جوان باهوش فیلم و همینطور Eugenio Derbez ، Michael Pena و  Eva Longoria بازی می کنند.
این فیلم به نظر می‌رسد که می‌تواند بین 15 تا 19 میلیون دلار در 3500 سالن بدست آورد.
دو فیلم کمپانی دیزنی و فاکس با نام «هنر مسابقه در باران» در پیش نمایش 450 هزار دلار کسب کردند  و به نظر می رسد که 8 میلیون دلار در هفته اول کسب خواهند کرد. فیلم اقتباسی است از رمانی نوشته  Garth Stein با همین نام با بازی Milo Ventimiglia راننده رالی که میان عشق و زندگی در حرکت است و  در کنار خود سگ باوفای طلایی‌اش با صدای کوین کاستنر را دارد.
همچنین در افتتاحیه آخر هفته فیلم درام کمپانی نیو لاین با نام آشپزخانه با بازی Melissa McCarthy، Elisabeth Moss و Tiffany Haddish در نقش فوتبالیست آمریکایی یعنی Brian Banks بازی کرده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین