تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
plusresetminus
حزب الله:بر اساس وظایف قانونی ابتدا به متخلفان اخطار می‌دهیم و در صورت اصرار به تخلف با هماهنگی‌های انجام گرفته تلفن ثابت شرکت و یا همراه فرد متخلف، قطع می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۰۴۰۸۰
نصب برچسب‌های تبلیغاتیِ غیرمجاز پیگیر قانونی دارد / سرانه فضای سبز منطقه ۵ افزایش می یابد
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  گفت: نصب تبلیغات غیرقانونی مانند تبلیغات دیوار نویسی و یاخدماتی که از طریق نصب برچسب و نظایر آن انجام می شود علاوه بر ناهمگون سازی منظر بصری در شهر، مشکلات و هزینه‌های زیادی را برای پاکسازی به مردم و مدیریت شهری تحمیل می کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این خصوص جلساتی با  حضور دادستان کرج و اداره کل مخابرات و شرکت همراه اول برگزار شده و با هماهنگی انجام شده با متخلفانی که اقدام به نصب برچسب‌های تبلیغاتی بر روی در و دیوار منازل می‌کنند، برخورد قانونی می شود.
وی اضافه کرد:  بر اساس وظایف قانونی ابتدا به متخلفان اخطار می‌دهیم و در صورت اصرار به تخلف با هماهنگی‌های انجام گرفته تلفن ثابت شرکت و یا همراه فرد متخلف، قطع می‌شود.
سرانه فضای سبزمنطقه ۵ افزایش می یابد
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه منطقه ۵ شهرداری کرج سرانه فضای سبز پایین تری نسبت به سایر مناطق دارد گفت: لزوم توجه ویژه به این موضوع در دستور کار سازمان قرار گرفته تا سرانه فضای سبز این منطقه به میزان قابل قبول و استاندارد برسد.
بضاعتی پور، با بیان اینکه درهمین خصوص جلسات متعددی با مدیر منطقه ۵ انجام شده بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است سه پارک محله ای در این منطقه طراحی، بازسازی و احداث شود.
وی از دیگر اقدامات صورت گرفته جهت ارتقاء سرانه فضای سبز این منطقه را تملک زمین های مناسب موجود دانست و افزود: اخیرا یک ملک دو هکتاری در محله گلایل منطقه ۵ تملک شده و به شهروندان نوید داده می شود از یک پارک محله ای با فضای سبز مطلوب در این محدوده برخوردار می شوند.
 بضاعتی پور تاکید کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که مجموعه مدیریت شهری حق تصرف حتی یک متر از زمین های مردم را بدون اجازه و موافقت صاحب ملک ندارد و وجود معارضان و کمبود منابع مالی، مهمترین موانع در مسیر ارتقا و توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار است.
وی ادامه داد: توزیع عادلانه فضای سبز در محلات یک ضرورت است و همه شهروندان حق برخورداری از فضاهای سبز استاندارد و مناسب شهری را دارند.
گفتنی است؛ شهرداری کرج از سال های گذشته توسعه فضای سبز را در دستور کار خود قرار داده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین