تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
plusresetminus
حزب الله:مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از رفع سد معبر، حذف زوائد بصری و تابلوهای تبلیغاتی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۰۳۹۸۸
سد معبر تعدی به حقوق عمومی شهروندان است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا فکورزاده با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با عوامل ایجاد کننده سد معبر، گفت: سد معبر یکی از مشکلات و معضلات شهری است که برخی افراد با استفاده نامتعارف و غیرمجاز از معابر عمومی و اشغال فضاها مانع از تحقق و صیانت حقوق شهروندی می‌شوند.
وی یکی از مطالبات شهروندان را در حوزه رفع سد معبر چه از نوع صنفی و چه مصالح ساختمانی عنوان کرد و  یادآور شد: با توجه به اینکه عرض پیاده روها به ویژه در پهنه های فرسوده دارای معابر باریک و حجم بالای تراکم سکونت هستد مساله سد معبر به یکی از عوامل نارضایتی شهروندان تبئیل ده است.
این مسئول ایجاد سد معبر، اشغال فضاها و استفاده غیر مجاز از آن ها را تجاوز به حقوق عمومی دانست و افزود: برابر قانون شهرداری ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها برای کسب و سکنی یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری موظف است در جهت رفع سد معبر اقدام کند.
مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج با اشاره به اینکه حذف و پاکسازی زوائد موجب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و رفع اغتشاش های بصری در سیمای شهر می شود، ادامه داد: طی طرحی با حضور عوامل واحدهای رفع سد معبر و زیباسازی منطقه در راستای جمع آوری و پاکسازی معابر و پیاده روهای بلوار باغستان، خیابان قلم و شاهین ویلا بیش از ۲۰۰ عدد تابلو هشتی، بنر و تابلو LED جمع آوری شده و ضمن آزاد سازی معابر و سهولت در تردد شهروندان، ابلاغ اخطار های قانونی و تذکرات لازم به اصناف متخلف صورت گرفت.
فکورزاده در پایان اظهار داشت: در ماه جاری همچنین بیش از ۵۰۰ تن نخاله و مصالح ساختمانی از معابر و خیابان های سطح منطقه جمع آوری شده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین